LangZ1 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg ser etter et nytt "gaming" tastatur, det jeg er opptatt av er reaksjonstiden, samt at det skal ha nordisk layout. Jeg spiller CS, så er ikke veldig viktig med programbare knapper, kunne bare vært litt tøft å binde "å kaste nade" til en av disse Det er disse to tastaturene det står mellom, så er ikke noe poeng å nevne nye Jeg håper på at folk som har erfaring med disse tastaturene eller vet mye om de svarer og skriver grunner til hvorfor akkurat jeg burde kjøpe et av disse to tastaturene. vet at Tarantula er dyrere enn G6, men se bort ifra prisen Håper på god hjelp, slik at jeg får bestemt meg Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Tror steelseries 6g er tingen å gå for hvis man leter etter et brukbart tastatur med gode taster, og ikke har bruk for dilldall som snarveisknapper for å åpne msn. Eneste er vel at det har litt kort ledning, men burde vel funke med mindre du har pcn stående på andre siden av rommet. Razer er vel egentlig ikke kjent for å lage spessielt gode tastaturer utifra det jeg har lest på nettet. Lenke til kommentar
Teodor1979 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Jeg kan ikke kommentere Razer Tarantula da jeg ikke har prøvd det, men har brukt Steelkeys G6 i over et år nå og kommer ikke til å bytte med det første. Solid og bra respons! Endret 27. desember 2007 av TXD1979 Lenke til kommentar
haalo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ville heller kjøpt Steelkeys 7G. Forskjellen er vel at du har hodetelefonjack og noen USB-utqanger på siden samt enkle mediakontrollere. Personlig er jeg veldig fornøyd med mitt Steelkeys 6G, kanskje uforholdsmessig dyrt, men tastene er herlige. Ville aldri vurdert å kjøpe et dyrt membranbasert tastatur. Lenke til kommentar
Balleknekkern Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Jeg har Trantula nå og må si at det er et fantastisk tastatur:) ikke mye dilldall med lys og sånn bortsett fra de program bare tastene på siden. det reagere lyn kjapt og er behagelig å trykke på kjøp det hvis du er på jakt etter et godt tastatur med lav respons tid... råder deg og å se litt på tester av tastaturet, det kommer veldig bra ut over alt http://www.microplex.no/product.aspx?pid=R...N&mcat=c198 scroll helt ned så finner du en del tester av det:) det er norsk layout og mn vet ikke om de selger med det på microplex;) Endret 27. desember 2007 av magbo Lenke til kommentar
haalo Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Det er og blir et spørsmål om personlig preferanse; om du foretrekker lave taster og membranbrytere eller litt høyere taster med mekaniske brytere som sier klikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå