Føss Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hei. Holder på å sette sammen ny PC og vannkjøling mellom familie selskap og diverse annet i julen. Uansett jeg kjøpte MCW60 til det nye grafikkkortet og tenkte det var smart å kjøpe med et G80 adapter kit, men jeg fant ut at dette ikke passet, men det gjorde det orginale feste brakkettet til MCW60, utenom at det er litt avstand fra skruehullene til "bakken" på skjermkortet... så spørsmålet er om noen andre har opplevd det samme eller vet at festehullene på nye 8800GTS er samme som var i 7900 serien? Det orginale feste tingen har en slik gummi ting som vil "lene" mot masse små ting på baksiden av kortet, er dette farlig eller er det normalt? så ut som det var sånne små ting på baksiden av 6800 kortet mitt også... bildet viser baksiden av 8800GTS Takk på forhånd Endret 26. desember 2007 av 3D-player Lenke til kommentar
baronKanon Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Festehullene rundt er identiske med 7900GT. G92 er IKKE samme som G80. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå