YNWA Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Har endelig fått kjøpt meg speilrefleks, og fikk tatt et bilde her forleden som ihvertfall jeg ble meget fornøyd med. Kommentarer ønskes . . Endret 27. desember 2007 av YNWA Lenke til kommentar
The_Lobster Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det var en søt rakker:D Synes det ble veldig fint=) Men bakgrunnen kunne kanskje vært noe lysere...? Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) veldig klart bilde -litt for simpelt lys -gode bakgrunner er viktig i portretter, dette blir litt for mørkt, og den ene detaljen i bakgrunne burde i såfall vært fjernet -litt for varm hvitbalanse, pysjamasen er hvit, her har den litt rødfarge EDIT: kanskje en litt mindre blenderåpning neste gang og. uklarheten begynner helt på slutten av bakhodet. det hele ble litt for plutselig fra den vinkelen. Endret 27. desember 2007 av abbarve Lenke til kommentar
YNWA Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Takker for innspill. Bildet er tatt i ganske så mørke omgivelser. Har brukt en 430EX, hvor jeg sendte lyset rett i taket. Enig med at bakgrunnen kunne vært noe lysere. Noe uskarphet kan kanskje skyldes at motivet IKKE akkurat satt så veldig stille . . Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ser ut som han liksom dukker opp under rammen. Det er litt mye over hodet hans og han er kanskje litt sammenkrøket. Det fører til at bildet blir litt ubalansert mellom øverst og nederst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå