Nedward Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Hei... Jeg lurer på hvordan jeg kan få maks ytelse ut av Windows XP (uten å formatere) For hverdag som går så blir jo windows en liten anelse tregere, jeg vet at det er en jungel av programmer som skal gjøre PC'en raskere. Men De fleste bruker så mye resusser at PC'en ikke blir noe raskere. Så spørsmålet mitt er: Finnes det noe programmer dere vil anbefale? Dessuten hvordan kan jeg få pressa modemet mitt til maks? Jeg har stilt inn på maks båndbredde (fult selvfølgelig ) Lenke til kommentar
Shadow_iX Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Da det gjelder båndbredda di, ut mot nett, så er det ISP som i hovedsak bestemmer farta du får. Da det gjelder alt det enda, du kan reinstalere XP uten å formatere. Norton Systemworks 2003 PRO er ganske grei på ¨vedlikeholde windows syns jeg. men den er dyr da. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Dessuten hvordan kan jeg få pressa modemet mitt til maks? Jeg har stilt inn på maks båndbredde (fult selvfølgelig ) Kan det være noe her du kan bruke? http://www.speedguide.net/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå