Gå til innhold

Kjøp av berbar PC frå utlandet - noko å spare på dette?

Garegaupa

Anbefalte innlegg

Ein kamerat av meg vurderer å kjøpe seg ein Panasonic Toughbook CF-30, men desse er ganske så dyre her til lands. Difor vurderer han andre mogelegheiter, mellom anna å kjøpe frå USA eller eit anna land. (Han har og vurdert å kjøpe brukt på til dømes eBay, men han er litt skeptisk til å kjøpe ein såpass dyr ting brukt frå ein ukjend privatperson.)

Difor lurar eg på om det er nokon av dykk som har nokon pålitelege nettbutikkar i USA eller andre land å anbefale, der ein kunne fått tak i denne maskina? Og viss det er nokon som har nokon formeiningar om kor mykje ein eventuelt kan spare på å kjøpe utanlands så er det og fint. Eg veit at MVA kjem på toppen av prisen når ein fører inn maskina til Noreg, og at det kan verte ein del i frakt, men er det elles noko ein bør tenkje spesielt på her? Retur ved feil på maskina kan vel kanskje verte litt kinkig?

Så, til slutt, lurar eg på om det er nokon av dykk som har er erfaring med bruk av berbar PC med amerikansk (eller annan type) tastatur her i Noreg? Er det såpass likt at det berre er å stille over til norsk tastatur så får ein æ, ø og å der dei plar vere (bortsett frå at det står noko anna på sjølve tastane), og så er resten likt? Eller er det meir som vert ombytta?

På førehand takk for all hjelp! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Man kan spare litt på å kjøpe en maskin i Statene pga. den lave dollarkursen men det er andre, viktigere faktorer som spiller inn her:

Garanti og reklamasjon

Ikke alle produsenter har internasjonal garanti. Skulle du ha problemer med en maskin kjøpt i utlandet og du ikke har noe garanti som dekker problemet i Norge, må du sende maskinen tilbake til det landet det ble kjøpt og dette fører til høye merkostander. At det skjer ett eller annet med maskinen ila. 5 år, er absolutt ikke utenkelig.

Pris

Hvor mye er det man egentlig sparer etter man har betalt alle tilleggsutgiftene på maskinen (MVA, frakt +)? Er det egentlig verdt det mtp. garanti og reklamasjon?!

Angrerett

Hvis ikke maskinen tilfredsstiller de forventningene en har, hva skal du gjøre da? Da sitter du der med en maskinen til flere tusen uten å kunne gjøre noe med det (om ikke de du kjøper det av tilbyr noe form for angreret). Du får sjekke ut maskinen i Norge i 14 dager, dette er gull verdt dersom ikke maskinen innfrir forventningene.

Tastatur/OS

Alt blir på engelsk. Det skal ikke være problem å kjøpe et nordisk tastatur til maskinen (kan sikkert bestilles på EET.no) men dette kan fort koste 1000,-. Ellers manglet det engelske tastaturet ÆØÅ og oppsettet er ikke lik det nordiske mtp. punktum, komma osv. Operativsystemet blir på engelsk hvis ikke OS'et er Vista Ultimate, som gjør språkbytte enkelt.

Annenhåndsverdi

Hvis du skal selge maskinen etter noen år, er det ikke sikkert at noen vil kjøpe en maskin som har blitt importert pga det som blir nevnt.

Lenke til kommentar

Takk for gode innspel, überGoliath! :) Det at ein kan skifte tastaturet på ein berbar PC visste eg faktisk ikkje. Interessant...

Uansett, som du klårt og tydeleg får fram her, så er det nokså mange ting som må vurderast når ein skal sjå på lønnsemda i å kjøpe utanlands - og noko av det kan ikkje målast direkte i kroner og øre...

Andre som har gode eller dårlege erfaringar med kjøp av berbar PC utanlands?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...