hernil Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Jeg har en fil som heter example.ps, den ligger i C:\documents and settings\all users\delte dokumenter\adobe pdf\startup\example.ps (OS: Windows XP Home) Den er totalt umulig å slette/flytte/endre navn til og med åpne. Den vil ikke engang åpnes i notepad. Prøver å flytte den/endre navn med unlocker, den sier at ingenting blokkerer fila, men klarer ikke å gjøre noe med den uansett, unlocker spør meg om å gjøre det ved neste systemoppstart, jeg svarer ja, men ingenting skjer (den er der fortsatt etter reboot). Det at fila i seg selv er urørlig gjør jo ikke meg så mye da jeg ikke trenger den, men når jeg skal oppdatere adobe acrobat pro så går ikke det fordi installasjonsprogrammet ikke har tilgang til fila. Jeg er logget inn som administrator, så det er ikke problemet. (Jeg har dog ikke prøvd sikkermodus ennå) Vurderer snart å boote opp linux cd for å ta knekken på jævelen, men det må da gå an å gjøre det på en annen måte? Dette begynner å bli en prinsippsak Takker for forslag. Endret 26. desember 2007 av hernil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå