Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Topp fornøyd med AVG free edition, det oppdaterer seg automatisk, gjerne flere ganger om dagen, man kan selv sette tidspunkt for automatisk scanning, og har tatt alle virus / trojanere hos meg, og jeg kjører til tider andre virusprogram manuelt for dobbelsjekk f.eks. Dr.web.

Har også AVG Anti-spyware betalingsprogram, også dette funker bra, og AVG Anti-rootkit free.

Har flere kjente som har byttet ut Norton med AVG og som ikke angrer på dette.

Endret av ulfjoh01
Lenke til kommentar

Har brukt AVG på en rekke maskiner i over flere år og har aldri hatt problemer med det. Aldri hatt virus heller, men som det er sagt over, det oppdaterer seg relativt ofte så det er kanskje greiest å bruke på maskiner som er oppkoblet 24/7 selv om oppdateringen går greit og smertefritt.

En av grunnene til at jeg liker det godt er at det gjør lite av seg, noe jeg synes er spesielt viktig hos brukere som ikke er spesielt oppegående på data. Enkelte AV programmer popper opp til stadighet og spør om ditt og datt mens AVG bare jobber i bakgrunnen :)

Lenke til kommentar

Har også brukt AVG de siste år og er storfornøyd.

Den oppdager virus og tar knekken på dem.

Hvis man spiller en del kan det være lurt å kun ha på oppdatering når du skrur på pcn,og hvis enn skrur av pcn hvær dag.Dette for ikke å få en poppup under spilling(enkelte spill).

Så liker jeg også å kun bruke manuell scan,og scanne ved behov.

Men til en 24/7 PC,bør man jo ha på regelmessig oppdatering.

AVG Antivirus anbefales på det varmeste,bruker den i VISTA64bit.

PS: Noen som kan anbefale en bra brannmur til Vista(64)?

Endret av spaltcha
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...