Joachimv Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Har en MIST ATX2.2 600w PSU som er plassert i i toppen i mitt Lian-Li PCG70B kabinett. Blir det 'bedre' eller varmere luft dersom jeg flytter PSU-en ned montro? en ting til, blir det varmere med støydempingsmatter? Endret 26. desember 2007 av viiite Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) den psu'en drar inn luft på toppen. Hvis du har montert den øverst, vil det si at den drar varm luft vekk fra området der cpu og spenningsregulatorer sitter. Det er i utgangspungtet en god ting, men kommer selvfølgelig ann på hvordan luftflyten går i akkurat ditt kabinett Angående støydempingsmatter: så lenge de ikke dekker ventilasjonshull i kabinettet tror jeg forskjellen er minimal Endret 26. desember 2007 av SirAmp Lenke til kommentar
Plecto Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har du muligheten til å flytte PSUen? Er vel somregel bare en plassering... Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Har du muligheten til å flytte PSUen? Er vel somregel bare en plassering... endel kabinetter som har 2 eller flere plasser Lenke til kommentar
Joachimv Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Har du muligheten til å flytte PSUen? Er vel somregel bare en plassering... endel kabinetter som har 2 eller flere plasser har mulighet til å plassere den nederst ja har fulltower kabinett. Nå er vifta på PSUen min vendt oppover, så den drar vel legentlig inn minimalt med luft. Mener jeg satte den slik fordi den greia som holder PSUen på plass hadde noen hull i som sikkert var laget slik at vifta skulle dra inn/ut luft, men trodde det var en dårligere ide. får min nye zalman 9700nt i morgen, så skal sette opp pcen på nytt tenkte jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå