Wipeout Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg trur hun har 400d hvis jeg ikke husker feil! Hvis jeg tolker denne tråden her for rett så har denne unge damen et 350D. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 åssen objektiv er brukt her? føler ting var litt ute av fokus, ideen er bra, men krever litt mer arbeid. Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, jeg har 350D og har et Tamron Tele Macro 70-300 mm. Skjønte nå hva RAW greiene var, men tror det blir litt for komplisert for meg forleøpig. Lenke til kommentar
Techpoint Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Ja, jeg har 350D og har et Tamron Tele Macro 70-300 mm.Skjønte nå hva RAW greiene var, men tror det blir litt for komplisert for meg forleøpig. Oki, det som er med slike "macro" objektiv er jo at de egentlig ikke er så veldig macro likevel, hehe.. Man kan være heldig å få ett bra bilde innimellom, og det krever ett godt forarbeid å få gode "macrobilder" Så hvis du er interessert i macrofotografering så anbefaler jeg deg å kjøpe ett objektiv beregnet for dette, for det er stor forskjell når alt kommer til alt Her har du ett bilde tatt av en dråpe med ett 70mm macroobjektiv uten stativ med normal takbelysning og null etterbehandling. Derav ser du også skyggen av objektivet hehe.. Endret 30. desember 2007 av Techpoint Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, jeg har 350D og har et Tamron Tele Macro 70-300 mm.Skjønte nå hva RAW greiene var, men tror det blir litt for komplisert for meg forleøpig. Oki, det som er med slike "macro" objektiv er jo at de egentlig ikke er så veldig macro likevel, hehe.. Man kan være heldig å få ett bra bilde innimellom, og det krever ett godt forarbeid å få gode "macrobilder" Så hvis du er interessert i macrofotografering så anbefaler jeg deg å kjøpe ett objektiv beregnet for dette, for det er stor forskjell når alt kommer til alt Her har du ett bilde tatt av en dråpe med ett 70mm macroobjektiv uten stativ med normal takbelysning og null etterbehandling. Derav ser du også skyggen av objektivet hehe.. Minner meg litt om earth rise, pga skyggen (http://en.wikipedia.org/wiki/Earthrise) Lenke til kommentar
Mrs.Riot Skrevet 30. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2007 Ja, jeg har tenkt å kikke på objektiv, MEN ikke enda fordi jeg har jo nesten nettopp fått nytt og er ganske så fornøyd med det. Dessuten så flyr pengene nå om julen, så må nok vente litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå