sTiAn** Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg begynner å bli rimelig lei.. Har en pc (celeron1.2ghz, 256mb sdram, smc nettverkskort..) som tydeligvis ikke tåler UPC, kommer på nett, men det tar år og dag før sidene kommer opp.. går sykelig tregt, går faktisk tregere enn analogt modem! Men UPC har testet linjen, og der er det jo selvsagt ikke no feil..testet med en annen pc og det gikk faktisk bra.. Så da regnet jeg med att det var no feil med pc'n min, men så koblet jeg den til telenors adsl, og da fungerer alt superdupert! hvorfor vil ikke maskinen min komme overens med UPC? Hørt no snakk om att UPC på en eller annen måte ikke støtter noen andre nettverks kort enn 3com, men det kan jo ikke stemme!? hvordan skulle det gå ann..... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Funker med andre nettverkskort. Før hadde jeg jalla hovedkort med P166MMX @ 233 og nettverkskort fra Biltema. Nå har jeg MSI K7N2 med integrert nettverkskort og XP2000+ . Når jeg bruker IT-avisens speedometer får jeg omtrent samme hastighet på begge systemene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå