Kvam Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Etter å tjent opp ganske mange lapper før jula, og 4000 kr i julegave har jeg nå bestemt meg for å kjøpe meg en 32 tommers tv. Men jeg er veldig usikker på hvilken jeg skal kjøpe.. Tv'en skal koste ca 4000-6000 kr. Noen som kan gi meg noen tips? Hvilken tv burde jeg kjøpe? Hvorfor? EDIT: Kan også legge til at jeg for tiden vurderer denne tv'en: Samsung 32 tommer på Elkjøp Er denne tv'en bra? Får jeg den billigere noe annet sted? Endret 26. desember 2007 av Christoffer73 Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Ingen som kan hjelpe eller har noen tips? Lenke til kommentar
Innos Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tatung 32" MCAK, uten tvil. Se bl.a "Tatung 32" til 5000."-tråden, ikke uten grunn at den er forumets desidert største tråd. Lenke til kommentar
Kvam Skrevet 27. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2007 Er den bedre enn den samsungen jeg viste til i mitt første innlegg lengre oppe her? Se blant annet på konstrasten da samsungen har 7000:1, og Tatung har 1200:1. Har kontrast mye å si?' Og hva gjær Tatung 32" MCAK til en så bra TV? Lenke til kommentar
edge Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Elkjøp oppgir Dynamisk Kontrast som kontrast. Det tallet er MYE høyere en den reelle kontrasten, som sannsynligvis er nokså nært Tatungen. Ellers så har det vel blitt sagt at Tatung er det beste kjøpet i "billig"-segmentet PUNKTUM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå