danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Ja, da er låtter fantasy/sci-fi da? Lenke til kommentar
BiosFlasher Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Du kan ikke seriøst mene at ds9 er den beste startrek serien, og at enterprise er lamt ?!?!? Du bør se alle DS9 episodene i rekkefølge - da blir det bra! Syntes også det var kjedelig når jeg bare hadde sett noen spredte episoder. Enterprise har så langt vært litt kjedelig, men synes "kvaliteten" er høy (bedre enn noen av de andre seriene). Noen episoder har vært bra da, f.eks. den hvor T'Pol forteller en historie. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 hva er Sci-Fi med LOTR?? desuten .. har du LOTR:FOTR på DVD?? se bakpå? ser du at det står Sci-Fi noen plass? Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Har bare extended version, og der står det ikke noe som helst bakpå.. Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 men finner du noen som er Sci-Fi med LOTR?? ... dagen du finner det så ... ja .da får du nobels ... allt mulig pris! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 whoever regisserte Matrix Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 personen(e) bak "Mystery Science Theatre 3000" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 "] det finnes da fler enn 1 Star Trek serie (og totalt 10 filmer) TOS: orginale serien (1966-1969) lete etter liv osv TNG: (1987-1994) ganske lik TOS bare med bedre effekter og bedre skuspillere DS9: (1993-1999) denne gang var det en historie som gikk over 7 sesonger .. balnt annet noen fantastiske Kamp scener i rommet .. hvor tusner av skip angriper hverandre .. se på krigs klippene her (første gang Star Trek brukte CGI) VOY: (1995-2001) enda en Lang historie og hva noen mener var begynelsen på slutten av Star Trek .. (90% av alle scenene med skip var CGI(eller.no)) ENT: (2001-?) Nyeste serien .. denne gang med Jolene Blalock ... Nyyydelig!! .... (men ellers lam serie.. 100% CGI .. trur jeg?) mye å velge mellom .. DS9 er min favoritt! den har mer en mare handling .. den har action! .. noen alle de andre mangler litt.. Du kan ikke seriøst mene at ds9 er den beste startrek serien, og at enterprise er lamt ?!?!? Enterprise RULER, men fortsatt er TNG min favoritt. Men ds9 er litt boring, og voyager... don't get me started. Ikke misforstå meg, ds9 og voyager er bra sci-fi, men sammenlignet med andre startrek serier er det ikke helt på topp Må si meg enig eg syntes NTG var best. Har prøvd å se den nye som eg ikke helt vet navnet på der hun blonde puppe damen er med. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 De kan jo genmanipulere litt(=science), og mekke en drage? du gir deg ikke? ... hvis de gjør det så blir det fortsatt Fantasy/Sci-Fi ... du kommer aldri til å finne en film med drage som er rein Sci-Fi Lol ikke hiss kebab Gud opp, han er ikke i humøret idag ser eg Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 De gamle er best R. Wise: The day the earth stood still./ The Andromeda Strain. F. M. Wilcox: Forbidden Planet. A. Tarkovski: Solaris. ellers Bladerunner. The Thing. Alien. Barbarella. Og bøker D. Adams - Hitch-hikers guide to the galaxy Lenke til kommentar
Bach Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Fritz Lang: Metropolis Og gjengen som lagde Farscape. Farscape er helt klart det beste jeg har sett innen Sci-Fi på lange tider. Lenke til kommentar
tommelomsk Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 Vet ikke om han er en gud, men han har laget den beste science-fiction serien: J. Michael Straczynski Og seriens navn: BABYLON 5 Vennlig hilsen tommelomsk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå