cruelphotography Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Sølvbryllups bilder av noen venner av min mor Jeg ble gitt bort i sølvbryllupsgave :=) Tar meg friheten til å poste 2 threads, en med whiteline bilder, og en med en litt mere klassisk stil. Prøvde meg på litt spenstige poseringer, som man kanskje ikke ser så ofte på bilder av voksepersoner. Største utfordringen var briller. Briller er plag. Spesielt da modellerings lyset på softboxen har lagt inn årene. Litt usikker på om jeg skal kjøre de i farge eller s/h? Vet mange liker whiteline bilder best i S/H, og det er også det vi selger mest av på jobb oO Heller litt i mot farge selv. Føler det blir litt mere liv da. Lenke til kommentar
Mixy Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg savner et bilde der de ser på hverandre mer. Her er de for optatt av kameraet. Det er deres kjærlighet til hverandre jeg syns at disse bildene skal få frem. Også liker jeg svært dårlig utsnittet du har gjort i bilde 2. Der mannen står halvveis ute av bildet. Skjønner ikke helt formålet her. Igjen så er det disse som et par som er viktig her Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Det med en av personene ut av fokus i bakgrunnen er veldig vanlig, og er med i de fleste brudealbummer i en eller annen variant. Poenget er vel at det er ett portrett av en person i ett par bilde- eller noe sånt. Whiteline bildene er morro og litt halveis lek i studio for meg. Har kysse, kose, se-på og dansebilder i mere klassisk stil - feks http://cruelphotography.com/ille/content/i...0013_large.html http://cruelphotography.com/ille/content/i...0018_large.html Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bildene er forsåvidt greie, men jeg likte ikke at du hadde kuttet hode av Espen i bilde nr. 2. Blei mindre personlig, og ser bare rart ut i mine øyne. Lenke til kommentar
Dipstick Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Det med en av personene ut av fokus i bakgrunnen er veldig vanlig, og er med i de fleste brudealbummer i en eller annen variant. Uansett hvor "vanlig" dette er så er ikke "halshuggingen" på mannen i bakgrunnen bra. Hele fokuset trekkes på mannen uten hode i bakgrunnen slik det er nå. Nå virker han faktisk truende. Ellers er bildene ok. Endret 26. desember 2007 av Dipstick Lenke til kommentar
Coneunofax Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Du har klart å ta noen veldig gode bilder med spennende utsnitt og konsepter. På det øverste bildet er det litt skygge nederst i venstre hjørne som ødelegger. På bildet som ble kommentert med halshuggingen burde du i alle fall kutte vekk den lille biten du ser av hud, det er forstyrrende. Jeg synes du kunne tatt med hele personen i bakgrunnen, og kanskje hatt større blenderåpning for å gjøre han litt uklar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå