pwned Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 orgasme er ganske fysisk det også, siden det er en reaksjon i kroppen. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Utløsning er når sæd kommer ut, orgasme er den deilige følelsen som kommer med! Enkelte folk kan unngå å få utløsning sammen med orgasmen. Lenke til kommentar
Prognatus Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Enkelte folk kan unngå å få utløsning sammen med orgasmen. Ja, men det er ikke det trådstarter sier. Tvert imot sier hun at han får utløsning, men ikke orgasme. Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Hva er forskjellen på orgasme og utløsning? Er det ikke akkurat det samme? Prognatus: Jeg svarte på spørsmålet i quoten Skulle kanskje gjort det mer tydligere. Lenke til kommentar
Gjest jentepusen Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Til dere som følger tråden Jo - jeg tror det hele har vært/er psykisk. En av de første gangene vi hadde sex hadde vi tatt noen glass vin. Han sa at han hadde problemer med å få han til å virke da...... En stund etter ble det nyttårsaften, og før gjestene kom tok vi oss litt friheter. Han var absolutt mere gira da. Om natta når vi skulle legge oss var det plutselig lite problemer med å prestere. Og i dag så jeg enda mere fremgang på hvordan han oppfører seg, akkurat som han klarer å slippe seg mere løs og kom med et lite stønn noe han ikke har gjort før. Så nå er jeg enda mere sikker på at han har vært veldig usikker i tillegg til dårlige erfaringer fra før Lenke til kommentar
pwned Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Hvis han har vært usikker på å gi fra seg stønn, er det nok litt vei igjen til å få orgasme... Lenke til kommentar
Saykin Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Høres ut som dette går på bedringens vei! Vedder på at du er ganske så fornøyd nå, hehe. Lenke til kommentar
Gjest jentepusen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis han har vært usikker på å gi fra seg stønn, er det nok litt vei igjen til å få orgasme... Ja - kansje det. Men han oppfører seg bare anderledes og med mere innlevelse........... Det gjør vell jeg og hehe.......... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg