Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Han får ikke orgasme, tips?

Gjest jentepusen

Anbefalte innlegg

Gjest jentepusen

Jeg har truffet en herlig fyr, og vi har vært sammen i ca 1 mnd nå.

Han var veldig "gentleman" og det tok litt tid før vi havnet i senga. Og vi har alltid brukt kondom, utenom den siste gangen da vi er blitt tryggere på hverandre. Men før vi havnet så langt som i senga, fortalte han at han ikke lengre klarer å få orgasme?

Han får utløsning, men ikke orgasme............ Og utstyret er det ikke noe i veien med...

Han har tidligere vært i stand til å få orgasme, men han forteller at siden sist forhold (langt forhold) med at det bare var han som gja (og ikke fikk igjen), så ble det vell en ond sirkel.

Jeg prøver å finne info om dette fenomenet, men er vanskelig.

Har dere noen tips hva jeg kan gjøre for han......? Stillinger osv.

Hjelp! Jeg vil så gjerne gi han noe fint! Selv er det ikke så lett for meg å få orgasme heller (bare at jeg kan få med nok jobb), så vet hva han sliter med....

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror at når man har sex med noen man er glad i, bør ikke det viktigste være hvorvidt man kommer, men om man klarer å gjøre det godt for partneren. Hvis man fokuserer på det, tar det med ro og koser seg med partneren, kan det hende at orgasmen til slutt kommer av seg selv.

Lenke til kommentar
Han får utløsning, men ikke orgasme............

Her trenger vi en presisering for at folk skal forstå hva det dreier seg om, tror jeg.

Mener du at han spruter sæd (får utløsning), men orgasmen (i hjernen) uteblir?

Hvor gammel er han?

Mange jenter kan bli fornøyd med sex selv om de ikke får orgasme, mens menn som regel er avhengig av fysisk tilfredsstillelse via orgasmen. Orgasmen kommer samtidig med utløsningen av sæd. Gutter i tidlig pubertet får ofte uventede/spontane sædavganger uten å samtidig oppleve nevneverdig orgasme. Dette er naturlig, skjer gjerne under søvn, og er en del av modningsprosessen.

Kjønnsmodne gutter bør derimot oppleve en orgasme samtidig med utløsningen. Dog er det en del som ikke vet helt en hva orgasme er (spesielt jenter), fordi de ikke har opplevd den ennå, og da kan det være vanskelig å vite om den kommer også. Enkelte kvinner kan gå gjennom et helt liv uten noen gang å få orgasme, men jeg har ikke hørt om menn i den kategorien. Selvsagt kan det finnes medisinske tilfeller av dette, men det er isåfall ukjent for meg.

Endret av Prognatus
Lenke til kommentar
Gjest jentepusen

Han er godt opp i 20 årene og får utløsning og ikke orgasme......... Han blir stiv og holder seg slik normalt, til han ikke klarer mer og får utløsning.

Han fortalte meg at når han var yngre kunne han få 3 stk daglig men etter (i) hans tidligere lange forhold at orgasmen begynte å utebli......... Han følte at hans tidligere dame bare tok i mot men ville aldri gi (bare legge seg på ryggen å vente på at han skulle gjøre jobben)..... Han virker mindre interessert i sex en andre mannfolk jeg har møtt, og jeg skjønner jo hvorfor - jeg blir også lei hvis jeg ikke klarer å få orgasme. Forskjellen er bare at jeg kan klare det til slutt. Noe ikke han klarer....

Nå kjenner jeg ikke mannfolk så godt, men stopp, start teknikk er vell bare for dem med for tidlig utløsning???? Prøver å tenke på noe som kan hjelpe....

Hm.... :(

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Kan være at det hjelper hvis du oppfører deg motsatt av forrige jente gjorde. Hvor flink er du til å komme med oppmuntringer underveis? Ikke noe som er bedre enn noen kåte stønn og lyder under akten.

:)

Lenke til kommentar

Var noen ganger (for ca 2-3 år siden) hvor jeg runka, fikk utløsning, men ikke noe orgasme. Det skjedde bare hvis jeg hadde runka altfor mye den uka eller no. Da pleide jeg å holde meg i noen dager eller kanskje noen uker også starte igjen. Da ble ekstra deilig og orgasmen kom tilbake, men det har ikke skjedd på en god stund nå da.

Lenke til kommentar
Gjest jentepusen

Hadde besøk i går og vi havnet til sengs.....

Ja, jeg prøver å være spennende for han - noe jeg tror kansje vil fungere i lengden :)

Skal prøve å holde dere oppdatert hehe....!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Gjest jentepusen

Hadde det bare vært av og til :hmm:

Men tror nok dette har vart en stund, og vi har hatt sex rundt en 6 ganger og ingen endring......... (venter på tidens hånd hehe)

Lenke til kommentar

Jeg lurer på om han syns selve akten er deilig, men når han nærmer seg klimaks (haha) så får han ikke orgasme eller no. Hvis han ikke føler noe i det hele tatt kan dere unngå ha sex i noen uker (ja faktisk) og heller bruke tiden på å pirre hverandre sånn at han blir sånn sprengkåt ved den tida dere har sex igjen. Greier han å få orgasme alene?

Lenke til kommentar
Gjest Jentepusen

- Nei tror ikke han klarer å få orgasme alene :(

Har ikke spurt direkte, men alt vi har snakket om tyder på at han ikke får orgasme uansett.....

Kansje det rett og slett er psykisk? Siden han likevell får reisning...........og utløsning.

Lenke til kommentar
- Nei tror ikke han klarer å få orgasme alene :(

Har ikke spurt direkte, men alt vi har snakket om tyder på at han ikke får orgasme uansett.....

Kansje det rett og slett er psykisk? Siden han likevell får reisning...........og utløsning.

Da kan det være, som jeg tror du sa, noe som ligger igjen fra forrige forhold hvor jenta bare tok imot og ikke ga tilbake. At han mistet lysten på sex og dermed lysten for å få orgasme, du kan da prøve å gi han oral sex helt tilfeldig. Overrask han, du kan erte han litt sånn at HAN har lyst å ta det et steg videre, ikke fordi du vil, men fordi han vil. Hvis du skjønner, men gjør det motsatte av det eksen hans gjorde. Gi han positive kommentarer, om kroppen, akten, etc etc. Det er masse du kan gjøre og jeg tror hvis du fortsetter så vil han nok få orgasme igjen.

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...