Morten A Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 (endret) Hvor får jeg tak i cpu til denne? norsk/svenske sider? ebay? vil helst ha en til ligger rundt 500-1000kr . feks denne: http://global.ebay.com/Intel_Core_2_Duo_P8...0360532519/item ? Endret 28. juni 2009 av Morten A Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 5. juli 2009 Del Skrevet 5. juli 2009 Hvor får jeg tak i cpu til denne? norsk/svenske sider? ebay? vil helst ha en til ligger rundt 500-1000kr . feks denne: http://global.ebay.com/Intel_Core_2_Duo_P8...0360532519/item ? Dersom du ikke har fått tak i noe enda: 1 stk T7300 hos Komplettt. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det noen her som har testet BIOS versjon 3.05 med tanke på viftestøyen på de eldre maskinene? http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss...ocid=MIGR-67975 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 7. mars 2010 Del Skrevet 7. mars 2010 Noen som fortsatt bruker denne maskinen? Jeg har den fortsatt, selv om jeg er på lader nr. 2 nå. Er fortsatt tålelig fornøyd, selv om den begynner å dra på årene. Har litt problemer med at wi-fi'en faller ut i tide og utide, og at maskinen blir veldig varm når den står på sofaen. Ellers fungerer den fortsatt som den skal. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 veldig førnøyd hatt den i 2år nå, ingen problemer med den kjører xp så det suser her Lenke til kommentar
-KooPa Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Solgte akkurat min nå pga kjøp av netbook. Har vært veldig fornøyd med den. Eneste problemet jeg har hatt med den, er når jeg skal slå den på, så noen ganger må jeg trykke power-tasten 2-3 ganger. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 20. mars 2011 Del Skrevet 20. mars 2011 noen her som bruker denne mursteinen enda? Den sviver enda her. La på ny kjølepasta forrige uke, og det viser seg at vifta stresser mye mindre nå. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Bruker den fremdeles, og den er fremdeles lydløs. NHC med riktig acpi script fungerer like glimrende i Win7 32 som i xp. I tillegg til win7 har jeg satt inn en ssd, og jeg kan ikke skjønne at denne klossen ikke skal kunne vare i 3 nye år. Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 22. mars 2011 Del Skrevet 22. mars 2011 Har også SSD i den, men min sliter med HD på youtube. gjør din dette? NHC asci script? woot er det? ble plutselig meget interessant! Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. mars 2011 Del Skrevet 23. mars 2011 (endret) Har en cruicial c300 og var plaget med "freeze-ups" (sjekk forumet hos cruicial for mer info om dette) som løste seg ved å sette diskkontrolleren i ide-modus. Nå funker det 100%. Sitter med en telefon nå og orker ikke finne linker for deg, men google notebook hardware control, navnet på pc'n og acpi så finner du nok noe interessant. Det virket ikke i win7 64 sist jeg sjekket. Endret 23. mars 2011 av Muffinman Lenke til kommentar
Morten A Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 http://thinkpad-forum.de/threads/56734-Hilfe-f%C3%BCr-die-Lenovo-3000er-Reihe-(n%C3%BCtzliche-Infos-Tools-Anleitungen) Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 (endret) Noen tips til billig "2nd drive bay" som passer i N200? Har en 40Gb ssd som jeg kan avse til denne maskinen, men blir for liten alene til OS og programmene jeg vil legge inn. Ser Komplett har denne: Lenovo SATA HDD Bay Adapter III Men er usikker på om den passser, og det bør vel også være mulig å få noe billigere. Endret 28. juli 2011 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 28. juli 2011 Del Skrevet 28. juli 2011 Kanskje du finner noe på ebay eller Dealextreme? Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 29. juli 2011 Del Skrevet 29. juli 2011 (endret) Har nå bestilt en, og satser på at jeg har gjort riktig med tanke på SATA til IDE; Universal 2.5" The Second 2nd SATA to IDE HDD SSD Caddy Skal legge en oppdatering på om den passet eller ikke her, dersom jeg husker det Endret 29. juli 2011 av Sigurd2 Lenke til kommentar
LordjOX Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Fantastisk god laptop de tre årene jeg har hatt den. Bråker litt i ubuntu, men det er mer pga det OS enn laptopen tror jeg. Så klarte jeg å søle kaffe på den tidligere idag. Tok ut batteriet og den ligger og tørker nå men jeg tviler på at den kommer til å våkne. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 3. august 2011 Del Skrevet 3. august 2011 Tja, aldri si aldri. Men ikke prøv å starte den for tidlig. Vent gjerne i flere dager så du er sikker på at den er tørr innvendig. Jeg rotet for øvrig vann i tastaturet på min for et par år siden så det sluttet å virke. Kjøpte nytt fra et norsk firma til rundt femhundrelappen. Det var antageligvis dyrt nok siden man får disse tastaturene til under hundrelappen inkl. frakt fra ebay. Lenke til kommentar
aaad Skrevet 7. oktober 2014 Del Skrevet 7. oktober 2014 hmmm...en stund siden det ble postet noe her (?) Ville bare si at jeg fremdeles har min Lenovo 3000 N200 med meg videre i det daglige. Fantastisk maskin! Det var vel en økonomimodell da jeg kjøpte den i 2008, for kr 2995. Siden da har jeg, litt pø om pø: Optimalisert ram'en til 4GB, sikkert også med litt raskere type... Kjøpt en Core 2duo T8100, for en snau hundrelapp på Ebay, inkl frakt fra Hongkonk. Og sist nå, skiftet jeg ut harddisken med en 120GB SSD-disk. CD-stasjonen byttet jeg ut med den gamle HD'en,og den fungerer altså som større lagringsdisk. (Kjøpte en såkalt hdd-caddy, også på Ebay/Hongkong, for ca kr 150 inkl frakt fra Hongkong.) I høst fikk jeg ny bærbar på jobb, en grei buisiness Core i5-HP, men i vanlige, lettere daglige operasjoner er den gamle sliteren fremdeles MYE kjappere.... Moralen er: Skrot ikke laptop'en om den begynner å slite, make it last...! Optimale nøkkelkomponenter, som prosessorer, som den gang da kostet en formue, koster noen år senere en slikk og ingenting på bruktmarkedet... "Godt kjøp" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå