GLOCK05 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvordan får man laget en CD/DVD som man kan bruke til å legge inn igjen Vista osv., dersom man formaterer eller får harddisken ødelagt? Det fulgte ikke med noe medie med maskinen. Maskinen kan kun gjenopprettes fra en skjult partisjon på C. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du kan brenne både en "ren" Vista-plate og en gjennomrettings-plate med Rescue and Recovery. Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Du kan brenne både en "ren" Vista-plate og en gjennomrettings-plate med Rescue and Recovery. Takker for svar. Du har gjort dette selv? Vil begge to bli "bootable"? Trengs produktnøkkel til den "rene"? Trigger Rescue and Recovery knappen noe i Bios eller... ? Den maskinen jeg har kjøpt er den med T2390, denne er også "0769". Om du har anledning, ville jeg satt veldig pris på en trinn for trinn veiledning vedr. Vista / gjenopprettingsplate utbrenning. Lenke til kommentar
1915 Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 (endret) jeg bestile denne lenovoen:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=355132 og så er det bare 1 gb ram i den så jeg bestilte også en 2 gb ram brikke. pcn kommer imorgen til meg (16.juli.2008) hvor under pcn er det rambrikken skal settes inn ? skal kjøre linux mint på den Endret 15. juli 2008 av Danielsm Lenke til kommentar
GLOCK05 Skrevet 16. juli 2008 Del Skrevet 16. juli 2008 jeg bestile denne lenovoen:http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=355132 og så er det bare 1 gb ram i den så jeg bestilte også en 2 gb ram brikke. pcn kommer imorgen til meg (16.juli.2008) hvor under pcn er det rambrikken skal settes inn ? skal kjøre linux mint på den I boken, som følger med, vises det greitt hvordan dette gjøres. Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 Heisann Har nå bestilt min Lenovo N200. Altså den billig versjonen til 3999,- med 160GB hardisk, dualcore prosessor osvosv. Masse snacks til en billig penge. Pcen skal brukes til skole for det meste men er jo perfekt til mye annet. Da jeg nå kommer med flere spørsmål; Noen av dere som har slengt til helvete ut Vistaen og lagt inn XP? Hvordan er det med drivere? Får dere fingeravtrykksleseren til å fungere i XP? Hørte noe rykter om at vifta gikk berserk når man la inn XP? Noen som har erfaringer med bytte fra vista til xp her? Hva trenger jeg av drivere? Noen som har tips og triks? - SupRnova Lenke til kommentar
1915 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 har samme som deg. er bare å legge inn xp. jeg kjøpte en 2 gb brukke ram ekstra og satte inn. jeg testa vista før jeg la inn linux på den. synes den var drit treig med 3 gb ram og vista. så jeg ville gådd for xp eller linux på den ja. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Lenovos drivere finner du her: http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss...ocid=MIGR-67855 Lenovo dri*** i support så disse er ganske gamle. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 Har nå fått meg n200. Kasta vista relativt fort ut til fordel for xp. Men har et lite problem ved driverinnstalasjon. Hvilke nettverkdrivere skal man innstalere? Er det: Broadcom Wireless LAN Intel Wireless LAN (abg) eller Intel Wireless LAN (MIMO) Dessuten fikk jeg feilmld. når jeg prøve å innstalere skjermkortdriver, men frykter det var på grunn av streamslip av xp. Hmm. Noen forslag? Lenke til kommentar
m99 Skrevet 27. juli 2008 Del Skrevet 27. juli 2008 N200 bruker Intel 4965AGN eller 3945ABG, de nyeste driverene laster du ned fra: http://downloadcenter.intel.com/default.aspx Det samme gjelder for de andre Intel-komponentene. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 Har noen klart å innstalert windows XP på n200 ved bruk av satadrivere? Har googlet litt, men finner ingen komplette svar. Jeg har heller ingen USB-floppydisk. Eller taper man svært lite ved å kjøre standdard IDE? Jeg innstalerte først med IDE, en streamslipverdjon med SP3. Veit ikke hva som er galt, men når jeg prøver å innstalere skjermkortdriveren så kommer det bare at datamaskinen ikke har lov til å kjøre dette progremmet eller noe i den duren når jeg trykker på setup. Har noen forresten prøvd autoupdatefunksjonen? Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Noen her som har problemer med at sin Lenovo N200 ikke lader? Altså batteriet tar ikke imot lading. Ringte komplett.no og de sendte samme dag en ny lade-kabel. Det ble ikke bedre og jeg ringte lenovo-support. De sendte nytt batteri samme dag. Ikke bra.. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hei igjen! Er det noen som har brent ut recovery-dvd fra det som fulgte med? Tror det var et stort feilskjær å formatere hele harddisken, fordi nå får jeg ikke noe skjermbilde lenger. Typen jeg har er TYPE 0769 - ERG S/N L3-TD181 08/06 Veit noen hvor jeg kan skaffe dette, eller er det noen snille mennesker som kan dele med meg, forutsatt at de har samme modell. Lenke til kommentar
Petterahl Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Hmm, nå ser det ut som ting har løsnet seg litt for meg. Har nå instalert Vista, men en ting jeg stusser over er at jeg har NVIDIA GeForce Go 7300. Var det ikke x3100 jeg skulle ha? Lenke til kommentar
Penol Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Er det noen som har kjøpt den med dobbelkjerne og kan si noe om støynivå? Lenke til kommentar
talsos Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Bare lurer på hva Mpx driver med, på den ene siden får vi en med 3gig ram og på student vers så får du bare 2 og den er dyrere????? Lenke til kommentar
Fjonisen Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Hei! Moderen vurderer å kjøpe seg en n200. (denne her) Er det så å forstå at Vista er helt håpløst på en sånn maskin..? Er maskinen full av bloatware når man kjøper den? Jeg har vært borti en del billigmaskiner med Vista, og erfaringene er udelt negative. (Tregt som sirup..) Tipper det er uaktuelt for henne å begynne å stresse med å installere XP og sånt, så hvis Vista ikke funker er maskinen uaktuell. Lenke til kommentar
m99 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Vista fungerer greit, men XP fungerer mye bedre etter mitt syn. Ville forøvrig ikke kjøpt den du linker til. Til dere som akkurat har handlet. Leveres N200 med Vista SP1 nå? Lenke til kommentar
1915 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 og linux kjører enda bedre på lenovo n200 enn xp. har selv og kjører linux på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå