RamGuy Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hei, FireFox har plutselig begynt å vise forumet her på en veldig rar måte. Eneste måten jeg får fikset det på er å slette cache. Men problemet er det at etter en time eller to kommer problemet tilbake igjen. Det kan da ikke være nødvendig å måtte slette cache minnet til FireFox hele tida? Hvordan kan jeg få fikset dette? Har lagt ved to bilder av hvordan ting ser ut Endret 26. desember 2007 av RamGuy Lenke til kommentar
hernil Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Beklager OT, men hva er det lille apeikonet nederst på statusbaren din? On Topic: har du prøvd å fjerne cockies? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Beklager OT, men hva er det lille apeikonet nederst på statusbaren din? On Topic: har du prøvd å fjerne cockies? Det er en greasemonkey addon til FireFox Altså alt blir normalt igjen ved å fjerne cache minnet til FireFox. Og det er jo en enkelt prosess å fikse det, det som er irriterende er at problemet er plutselig tilbake før det har gått 1time igjen. Jeg vet at slike feil oppstår, har skjedd tidligere. Men da har jeg liksom slettet cache, også kom ikke problemet tilbake før om flere måneder. Nå kommer det stadig tilbake hver time osv.. Og det blir veldig irriterende i lengden. Og siden problemet dukker opp hele tiden, tenkte jeg kanskje det må være en eller annen feil et eller annet sted som forutsaker det. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg ville ha prøvd å fjerne Fasterfox. Det er en stund siden jeg har prøvd den, men mener den skapte litt krøll med lasting av sider. Lenke til kommentar
fa74b4a4-8b2c Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Prøv å øke antall mb firefoks skal bruke til mellomlager. Verktøy > Innstillinger > Avansert > velg at firefox f.eks skal bruke 50 mb til mellomlageret Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå