maZe- Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei. Jeg kjøpte bilen min (Golf 4 99-modell) for 3-4 måneder siden. Jeg kjøpte da denne privat med en kar, men det som er problemet er at jeg har glemt hva han sa om hva jeg skulle trykke på av de to knappene som jeg har på nøkkelen min. Jeg har en fjernkontroll og en nøkkel, det er da fjernkontrollen jeg snakker om da. Når det blåser skikkelig nå for tiden og det hagler på samme tid, så utrolig nok så greier jævelskapen og utløse alarmen på bilen min. Jeg vet da ikke hva jeg skal trykke på av disse to knappene så bilen står bare å hyler og blinker i ett sett. Jeg vet rett og slett ikke hva jeg skal trykke på eller om det er en kombinasjon for å låse opp bilen. Ingen av knappene funker, hva kan grunnen være? Det er ikke lenge siden jeg skiftet batteriet i fjernkontrollen. Kan det være noe dritt som ligger i fjernkontrollen som gjør dette? Mvh Kim Aamås Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Fattern har en DEFA Patriot alarm. Husker jeg rett, så deaktiveres den ved å trykke en kombinasjon av de to knappene på fjernkontrollen eller på kontrollenheten. Du burde aller helst høre med kundestøtte hos DEFA, jeg tror ikke de er så vanskelige å ha med å gjøre på dette, ettersom det sikkert skjer hele tiden. Det er lite sannsynlig at de har åpent nå, men det er nok minst like usannsynlig at noen på forumet kan fortelle kombinasjonen til akkurat din alarm. Lenke til kommentar
Guggedal Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 DEFA alarmer har en lei tendens til og være helt sykt dårlige. Jeg ville kastet ut galskapet, siden DEFA alarmene som regel bare skaper trøbbel. Lenke til kommentar
Baardson Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kan du ikke gå inn på Defa sine sider å se da? Finnes vel ett forum med mer spisskomp på ditt a anlegg Lenke til kommentar
maZe- Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 har vært der inne, men mange av tingene som står som skal funke på min alarm, funker ikke slik de skal.. lurer på å dra til et verksted som kan med dette for å sjekke det opp, eller høre med de om hva jeg kan gjøre for å forbedre dette Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Bruksanvisning: http://aus.defa.com/en/aus_bruksanvisninger.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå