^Art^Johansen Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 har hatt problemer med blåskjerm en god stund, trodde det kom av hoved kort, å hadde tenkt å byttet dette. så satt jeg ned cpu hastighet til 100/100. problem borte (irq no less or equal). kjører nå med 100/133 å har heller ingen problem, men så fort jeg setter den på 133/133 for jeg blå skjerm. se sig for mer informasjon. Lenke til kommentar
RS2000 Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det kan være at du kjører med for lav spenning til CPU'en. Da får du fort bluescreen. Hvis det ikke hjalp å satte opp spenningen, resett CMOS'en. Deretter skal det gå fint å både sette opp spenning og overklokke. Lenke til kommentar
^Art^Johansen Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 jeg for ikke forandret spenningen i bios. men kan jo prøve å resette alikevel. Lenke til kommentar
Gramatikkpolitiet Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 erre ikke bare å klokke da? :wink: :wink: Dunno =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå