Gå til innhold

Ny telefon, k850i kanskje ?

equalern

Anbefalte innlegg

Hei ! :-)

Er på utkikk etter en ny telefon.

Har 1500,- å bruke på telefon, kanskje litt mere om jeg må.

Dette her skal være med abn "Netcom Freetext".

Har sett på k850i men lurer på om jeg bør vente litt ? eller hva?

Eller kanskje en annen telefon ? er veldig vanskelig.

Det jeg skal bruke den til er å ta bilder, trenger ikke 5 megapixel, 3.2 ellerno holder vel?

bruker mobilen mest til å ta bilder, sende tekstmeldinger, ringe, og sende mms.

Hva bør jeg ta ?

Tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettopp kjøpt N82 og er veldig fornøyd med den. Men det er vel strengt tatt ikke behov foor en telefon i den prisklassen for å ta bilder, ringe og sende sms/mms? Kan ikke helt se at man da trenger en symbiantelefon med quadband, super-3G, (5 megapixel-kamera), WLAN og GPS.

Lenke til kommentar
Jeg har nettopp kjøpt N82 og er veldig fornøyd med den. Men det er vel strengt tatt ikke behov foor en telefon i den prisklassen for å ta bilder, ringe og sende sms/mms? Kan ikke helt se at man da trenger en symbiantelefon med quadband, super-3G, (5 megapixel-kamera), WLAN og GPS.

Siba har kampanje på denne telefonen med Netcom og Tele2.

Kan ikke se Freetext der men...

Jeg tenker kanskje å kjøpe denne telefonen selv i morgen,vil det by på noen problemer som forsinkelser eller lignende å skifte fra Tele2 scacth til Tele2 Plus?Er usikker på om bindingstiden er utgått fra scratch hvis det er bindingstid på scratch.I såfall er Plus et dyrere abonnement så det brude gå greit.

Håper bare på å få telefonen i morgen.Tar en tur innom Computercity siden min lokale Siba er utsolgt.

Endret av Knopfix
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...