equalern Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei ! :-) Er på utkikk etter en ny telefon. Har 1500,- å bruke på telefon, kanskje litt mere om jeg må. Dette her skal være med abn "Netcom Freetext". Har sett på k850i men lurer på om jeg bør vente litt ? eller hva? Eller kanskje en annen telefon ? er veldig vanskelig. Det jeg skal bruke den til er å ta bilder, trenger ikke 5 megapixel, 3.2 ellerno holder vel? bruker mobilen mest til å ta bilder, sende tekstmeldinger, ringe, og sende mms. Hva bør jeg ta ? Tusen takk! Lenke til kommentar
Requi Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Om du vil ha K850i, som sikkert en er knall telefon, ville jeg ventet til i januar en gang å kjøpt. Hørt det har vært litt kluss med de, men tipper en ny FW (firmware) kommer til å fikse eventuelle bugs. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Hvis du ikke trenger 5 megapixel-kamera, som k5850i har, så kan du vel gå ned en prisklasse? F.eks. til k810i - den er billigere, men har fortsatt et veldig habilt kamera i følge tester. Lenke til kommentar
Oddi1995 Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Kansje Nokia N82 er noe? Men den er litt dyrere. Har hørt at den skal vis hver veldig bra. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Jeg har nettopp kjøpt N82 og er veldig fornøyd med den. Men det er vel strengt tatt ikke behov foor en telefon i den prisklassen for å ta bilder, ringe og sende sms/mms? Kan ikke helt se at man da trenger en symbiantelefon med quadband, super-3G, (5 megapixel-kamera), WLAN og GPS. Lenke til kommentar
Knopfix Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Jeg har nettopp kjøpt N82 og er veldig fornøyd med den. Men det er vel strengt tatt ikke behov foor en telefon i den prisklassen for å ta bilder, ringe og sende sms/mms? Kan ikke helt se at man da trenger en symbiantelefon med quadband, super-3G, (5 megapixel-kamera), WLAN og GPS. Siba har kampanje på denne telefonen med Netcom og Tele2. Kan ikke se Freetext der men... Jeg tenker kanskje å kjøpe denne telefonen selv i morgen,vil det by på noen problemer som forsinkelser eller lignende å skifte fra Tele2 scacth til Tele2 Plus?Er usikker på om bindingstiden er utgått fra scratch hvis det er bindingstid på scratch.I såfall er Plus et dyrere abonnement så det brude gå greit. Håper bare på å få telefonen i morgen.Tar en tur innom Computercity siden min lokale Siba er utsolgt. Endret 31. desember 2007 av Knopfix Lenke til kommentar
nikkemob Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sony Ericsson W580i 2,0 mgpixsel en av de beste bsterier på markedet bra lcd skjerm flash light 512 mb Lenke til kommentar
Bmwpia82 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Poppehs: På Netcom sine internettsider koster SE K850i 1490 kr med FreeText De har en rekke andre mobiler som er priset med det abonnementet du skal ha... Kanskje sjekke ut den siden da? https://secure.netcom.shop.moobi.com/ Lenke til kommentar
B25S Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 SE K810i er en knall telefon. Men om du på liv og død og alt i verden MÅ svi av et par ekstra tusenlapper så kan du få lov til å kjøpe Samsung G800, Nokia N95 eller SE k850i (tar kansje feil på modellnumrene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå