madmick Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 hallais:D lurer på hvilken moped dere råder meg til å kjøpe? trenger en moped som kan ta seg godt fra i marka når jeg skal på jakt, men også funke bra på vei.. mopeden kan koste fra 20-30 tusen.. Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 En Derbi Senda X-treme hadde jeg valgt http://www.motorbike-search-engine.co.uk/2...Treme%20R50.jpg Lenke til kommentar
madmick Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 hvor mye koster den? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Omtrent 20 tusen ny, men ta heller å se etter en ganske ny (2005-2006 feks) som er stelt pent med, mopeder synker flere tusen kroner i pris bare du ruller de ut av butikken Lenke til kommentar
torslo Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 ska du ha noe som funker og går heile tia: Honda MT-5 ska du ha noe som du kan skruve på og ha litt problemer: nyere plastik sykler Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 skal du ha no som ser helt forferdelig ut kjøper du en MT-5 Yamaha DT, synts jeg er litt fet ut.... Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 skal du ha no som ser helt forferdelig ut kjøper du en MT-5 Yamaha DT, synts jeg er litt fet ut.... Nja, mt5 er holdbare sykler det. Enkle å skru på og lett tilgang på deler Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Holdbart og pent er to vidt forskjellige ting trenger ikke gjøre deg til latter for alle i mopedtiden Lenke til kommentar
HondaMt-500 Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 ska du ha noe som funker og går heile tia: Honda MT-5ska du ha noe som du kan skruve på og ha litt problemer: nyere plastik sykler helt enig!!! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Derbi Senda, Gilera SMT, Yamaha DT50, Rieju RR, MH, Suzuki RMX Mange bra på markedet Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 ville tatt en CPI sm er en rå sykkel Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 4. februar 2008 Del Skrevet 4. februar 2008 OT: Gjør deg selv en tjeneste du ALDRI vil angre: kjøp lett motorsykkel. Med moped må du enten: * Kjøre i 45 * Bryte loven ved å kjøre fortere og muligens bli gjeldsslave hvis du kolliderer med noen. Forsikringa dekker ikke uplomberte mopeder. Du vil IKKE angre om du tar lett-lappen og kjøper en billigere, brukt MC. Lenke til kommentar
manet44 Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 OT: Gjør deg selv en tjeneste du ALDRI vil angre: kjøp lett motorsykkel.Med moped må du enten: * Kjøre i 45 * Bryte loven ved å kjøre fortere og muligens bli gjeldsslave hvis du kolliderer med noen. Forsikringa dekker ikke uplomberte mopeder. Du vil IKKE angre om du tar lett-lappen og kjøper en billigere, brukt MC. Angre nei, men nå har ikke alle råd til lett mc lappen heller da. Lenke til kommentar
pizzafordi Skrevet 5. februar 2008 Del Skrevet 5. februar 2008 sant, det koster svin. men så blir det rimeligere å gå fra A1 til A enn moped til A koster en formue. men det kommer jo annpå sensor, dem er som regel veldig strenge. betalte vel 1000kr toppen for mopedlappen og tok den på en helg, og det var ikke mer en 11 år siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå