Prognatus Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Kanskje... jeg vet ikke. Generelt kan det virke sånn, det er jeg enig i. Naturen har dessverre laget kvinner slik at de kan bli gravide uten å få orgasme, mens menn bør jo få utløsning for å øke sjansene til at det blir avkom. Derfor er vel utløsning et must for menn på en annen måte enn for kvinner, og menn drives av behovet for den fysiske utløsningen. Personlig tror jeg at det er derfor kvinner ofte har vanskelig for å få orgasme også - siden det ikke er nødvendig fra naturens side for at de skal bli gravide, må de jobbe mer for å få det til. De får liten hjelp fra naturen, for å si det sånn. Menn, på den annen side har ofte det motsatte problemet! De kan lett komme på sekunder hvis de er kåte nok. Jeg skulle ønske naturen hadde laget det slik at kvinner måtte få orgasme for å få eggløsning, slik at begge kjønn hadde vært mer like i opplevelsen av sex. Det er leit at mange kvinner sliter med å få orgasme. Lenke til kommentar
MrBjoern Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Og der gikk diskusjonen off topic Men nok om det. Slik jeg ser det, er sex livsnødvendig for mange. Om vi er lagd slik, eller om det er sexpresset i hverdagen vår som forårsaker dette, kan jeg ikke uttale meg om. Men har hørt om flere som sliter psykisk, fordi de ikke har hatt sex på lenge, eller at de aldri har hatt sex før. I samfunnet i dag, blir det vel på mange måter lagt opp til at alle skal ha sex, så ofte som mulig. Og alt i media hinter hele tiden til det som skal skje på soverommet. Dette sexpresset får også folk til å debutere tidligere, tror jeg. Og av det lille jeg har sett, er ikke det mye artig, i lengden... jeg hadde vel egentlig tenkt å skrive mer, men glemte hva jeg skulle skrive >< Får komme tilbake til det senere. mrbjoern Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Dette er ikke en religionsdiskusjon, fjernet litt off topic herfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg