HellandB Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Hej! Skal kjøpe meg nytt headsett. Skal brukes til gaming (bla. CS 1.6) og musikk. (viss det er en blanding som går an?) Vil ikke ha propper. Pris ca 500. Åpen for tips og erfaringer! Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 de er ikke noe dyrere med mic... bare å finne et det! får mange for 500 rundt det Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 Tråden flyttes til Lyd og bilde > Lyd > Hodetelefoner. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 26. desember 2007 de er ikke noe dyrere med mic... bare å finne et det! får mange for 500 rundt det 1. Jeg har mic, derfor trenger jeg ikke mic 2. Jeg startet denne tråden for å få tips, jeg vet at det er mange headesett for rundt 500 kroner.... Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 de er ikke noe dyrere med mic... bare å finne et det! får mange for 500 rundt det 1. Jeg har mic, derfor trenger jeg ikke mic 2. Jeg startet denne tråden for å få tips, jeg vet at det er mange headesett for rundt 500 kroner.... For og si det sånn, er vanskelig å finne en uten mic som er Gamer... trenger ikke bruke den heller =P Lenke til kommentar
HellandB Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 hehe, da kan jeg kanskje overleve med mikrofon. Noe bra på markedet? Lenke til kommentar
dan882 Skrevet 28. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 28. desember 2007 hvet ikke om noe, men sjekk på gaming headset eller hodetelefoner under lyd eller noe sånt =) Lenke til kommentar
TrueNo Skrevet 29. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 29. desember 2007 Steelseries/icemat siberia har god komfort og lyd-Link Creative Fatal1ty har også god komfort og lyd men ikke bedre enn siberia-Link Koss sb45 har god lyd men knekker lett i bøylene-Link Min anbefaling er Siberia. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 (endret) Siden du ikke trenger mic, tror jeg dette vil passe deg bra : https://prisguiden.no/product.php?productId=40773 Bra frekvens område, lett, lang ledning. Vet det er litt over 500kr, men ikke så mye. Endret 30. desember 2007 av !Butthead! Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 For og si det sånn, er vanskelig å finne en uten mic som er Gamer... trenger ikke bruke den heller =P Nå kan jeg jo stille spørsmålet: "Hva er et såkalt "gamer-headset/hodetelefon"?" I mine øyne er det sett som ser "kule" og alt annet enn stilrene ut, samt har ofte en god del dårligere lydkvalitet for samme pengene som hos mer anerkjente produsenter av lydutstyr. Nå koster ikke Siberia-settet like mye som overnevnte HD485, men jeg en viss anelse om hva som spiller best, selv i forhold til pris. Skal man kun bruke det til spill, kan man selvsagt gi blaffen i hvordan det gjengir musikk. Lenke til kommentar
Molotovcocktail Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Siden du ikke trenger mic, tror jeg dette vil passe deg bra : https://prisguiden.no/product.php?productId=40773 Bra frekvens område, lett, lang ledning. Vet det er litt over 500kr, men ikke så mye. Nå er nå ikke "bra frekvens område" det beste argumentet siden alt over 20 KHz bare er tull. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Lol for det var jo et enda bedre argument, alt over 20 hz er ikke tull. Jeg sa ikke at det var et argument, jeg mente det som et pluss. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 30. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 30. desember 2007 Lol for det var jo et enda bedre argument, alt over 20 hz er ikke tull. Jeg sa ikke at det var et argument, jeg mente det som et pluss. Her snakker vi om idioter.... Learn 2 read. 20Hz er IKKE 20KHz! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 31. desember 2007 Rapporter Del Skrevet 31. desember 2007 Personangrep? Sorry min herre, leste hvis feil, plx ikke straff meg. Nok Off topic nå. Har trådstarter funnet ut noe mer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå