Gå til innhold

Ekstern harddisk compitabel med ps3?


tosk422

Anbefalte innlegg

Hei! Hadde en LACIE ekstern harddisk før. Denne fikk jeg ikke opp når jeg puttet den inn i min ps3? Er det kun noen spesielle eksterne hardisker som kun fungerer på ps3?(denne ble ødelakt for ikke så lenge siden, regner med siden den fungerte på min pc så skulle den ha fungert på ps3) Skal kjøpe meg en ny ekstern harddisk nå, så jeg vil vite om det er kun noen spesielle som fungerer eller om det var bare rett og slett min som var ødelakt:P

 

Takk for alle svar! :thumbup:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WD kom ferdig formatert i FAT32 format så akkurat nå så er alle 500 Gb i Fat 32.

 

Høyre klikk på ikonet "WD" på "min datamaskin" og se på egenskaper, hvis det står FAT32 er hele disken i Fat 32 format og du trenger ikke å partisjonere.

takk fannt det ut:D Har kjøpt meg http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=343423 så regner med at det skal bli bra:D Har også kjøpt http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=336007 til å oppgradere min ps3 hdd:D

 

Takk for raske svar :thumbup:

 

den er i ntfs å jeg får ikke formatert til fat32... liten nøtt d der...

 

derfor lurer jeg på om ps3 kan formatere eksterne disker...

Du må partisjonere den eksterne disken til FAT32 filsystem

 

Er det mulig å lagre savegames og demoer på ekstern HDD? Prøvde selv å plugge i Ipoden min som er formatert i FAT32. Maskinen fant Ipoden, men kan ikke lagre direkte til den? Why not?

Vet ikke men jeg har i allerfall fått til å kopiere savegames til usb memorystick så regner med at det går til eksterne hdd sålenge det er FAT32 :w00t:

Lenke til kommentar
den er i ntfs å jeg får ikke formatert til fat32... liten nøtt d der...

 

derfor lurer jeg på om ps3 kan formatere eksterne disker...

Hvis du høyre klikker osv. kommer det opp et valg "Formater" da kan du velge FAT32, men da mister du jo alt som er på disken.

Det er akkurat det som ikke kommer opp, høyre klikk -- format... -- filesystem * der er det kun ntfs som er valget...

 

En som mente jeg da måtte fjerne prtisjonene å lage mange 32Gb pratisjoner.. 150Gb / 32 = 4 partisjoner... unødvendig...

Lenke til kommentar
Noen som kan kjapt fortelle meg hvordan jeg får overført ting fra en ekstern harddisk til ps3. Får ikke engang kontakt med ps3en.

Help!

Hei! Hvis du leser ovenfor så står det at man må først forsikre seg om at den eksterne hardisken har FAT32 filsystem og ikke ntfs(siden da finner ikke ps3en den eksterne hardisken) Så når du får opp hardisken vedsiden av "mediaserver, ellerno" så trykker du trekant -> vis alle/alt så er det bare å kopiere/spille av:D

Endret av tosk422
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...