Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Sparer han virkelig ikke mer? Hva med frakt? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. mars 2008 Del Skrevet 5. mars 2008 Har ikke regna med det du, tok det ikke så nøye. Men jeg så pakka kosta 390 i frakt, og høyttalerene koster vel nesten like mye hver for seg, så litt mer blir det kanskje ... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2008 Nå er jeg ikke helt med.. Hva snakker dere egentlig om? Vel, her er hele summen for alt. .3200,- for anlegget (med frakt og alt) +450,- for ledninger +300,- for bananplugger =3950 Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Nå er jeg ikke helt med.. Hva snakker dere egentlig om? Vel, her er hele summen for alt. .3200,- for anlegget (med frakt og alt) +450,- for ledninger +300,- for bananplugger =3950 Men da går du over i forhold til hva tråden din sier da. O_o Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Med 200kr ja, det var selve anlegget som skulle koste 3000,- ikke inkludert kabler osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Okay, det kom kanskje ikke klart frem i første post da. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Men betyr det noe nå dere? !Butthead!; vi lurtte litt på om du hadde kjøpt en pakkeløsning, eller to løse par F6 og en centerhøyttaler ... Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2008 Kjøpte pakke såklart Jeg følger dine råd Bluum Lenke til kommentar
TheExcalibur Skrevet 6. mars 2008 Del Skrevet 6. mars 2008 Ta noen bilder å post det her når du har fått satt det opp da. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2008 Skal bli. Må bare skaffe meg ny forsterker først Gidder ikke ha dem koblet opp hvis jeg ikke kan bruke dem, heller bruke plassen på andre ting da Sånn som feks klær :!: Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 5. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2008 Tror dere Nad T744 vil funke bra sammen med Dynavoice høyttalerne? Skal kanskje kjøpe meg en på onsdag.. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Det vil nok fungere greit ja. 50W er relativt mye når det kommer fra NAD Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Hvilken tror du er best av disse tre da? http://www.hificenter.no/shop_item.cfm?pat...,197&id=212 http://www.hifiklubben.no/produkter/hjemme...eiver_soelv.htm http://www.hifiklubben.no/produkter/hjemme...er_titanium.htm Forresten, er nok neste onsdag jeg skal kjøpe. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Jeg ville gått for NAD eller H/K. Og jeg føler på meg at NAD T744 er kratigere enn H/K AVR-132, så T744 seiler opp som min favoritt Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 (endret) Har selv mest lysst på NAD'en, med mindre noen kommer med et godt argument for at jeg ikke skal kjøpe den, så blir det den H/K har en strømforsyning på 580w, etter litt bruk av kalkulatoren, mener jeg det skal bli rundt 70W per høyttaler? Men NAD har "Nad-watt", som er helt annerledes enn vanlig watt.. Blir nok en NAD uansett Endret 6. mai 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Hehe, NAD-watt ja H/K er også veldig kraftige per oppgitta watt, så du skal ikke overvurdere NAD for mye. Men hvis du har mest lyst på T744, så kjøper du enkelt og greit den Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 6. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2008 Nå gjorde du meg usikker igjen.. Har lysst på begge egentlig, da NAD'en skal være kraftig. H/K er jo også kraftig, pluss at den har flere funksjoner enn NAD'en, og bra fjernkontroll Det blir nok kanskje H/K da.. Den ser bedre ut en NAD'en også, synes jeg da.. Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 6. mai 2008 Del Skrevet 6. mai 2008 Da er det H/K du bør kjøpe. Forskjellen i ytelse er nok ikke like stor som forskjellen i utseende ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå