Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 3. februar 2008 Del Skrevet 3. februar 2008 Bømp! Ingen som vet om jeg skal ta begge portene? Kan det bli for varmt hvis jeg tar begge? For meg var det perfekt å plugge igjen den øverste porten på begge høyttalerene. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 4. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2008 Jeg har plugget igjen de øverste portene på alle, men har lagt til 4 til hvis jeg føler for det.. Har også 2stk til center, men vet ikke om det trengs. Er ganske frustrert over at jeg ikke får tak i kabler.. Gidder ikke ta toget, har ikke eget kjøretøy og ingen andre i familien er borte der noe særlig.. Satser på at jeg får koblet opp til onsdag, så skal de spilles inn til onsdagen uka etter på. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 7. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2008 Får fått tak i plugger og ledninger. De har spillt fra rundt kl 17 til 21.45 Broren min har holdt på med høyttalere siden han var 15, men jeg ville ikke kallt det så fint som hifi, men høyttalere Han sier at jeg skal spille dem inn i 24 timer.. Den andre broren min har også holdt på med høyttalere en stund. Har har Cerwin Vega CLS15 og spillte dem ikke inn i det hele tatt.. Full guffe fra starten av. Trenger jeg virkelig spille dem inn i en uke? Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 7. februar 2008 Del Skrevet 7. februar 2008 Nei, men du vil høre stor forskjell på lyden etterhvert, mest sannsynlig. Det er etter min mening den aller første stunden som du bør være forsiktig. Så med et par timers daglig lytting, så tror jeg at du kan starte med full gnu fra mandag av. Slik jeg forstår det, så er det stort sett lydmessige årsaker til å spille inn høyttalerene. Men faren ved å spille høyt med en gang du får høyttalerene er å spille for høyt, slik at du sprenger eller ødelegger høyttalerelementene. Du bør lære deg å kjenne anlegget ditt, og øke volumet gradvis, ikke bare vri volumet upp til du får vondt i ørene Du kan allerede nå begynne å skru opp volumet ganske mye, det er ikke noe galt i det; men vent med å finne bristepunktet Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Jeg er ikke den typen som liker å spille så høyt som mulig.. Men jeg vil ha klar og fin lyd. Broren min sa at jeg skulle spille lavt, så skru opp litt så skru ned igjen etter litt. Edit : Må forresten si at jeg er veldig fornøyd med høyttalerne! Tusen takk for hjelpen Endret 8. februar 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Så lenge høyttaler-elementene (den bevegelige delen, om du vil), ikke "bånner" (slår mot magneten så det kommer små smell), eller går varme, så kan du gnu på med en gang. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 (endret) Med andre ord så har jeg ingenting å bekymre meg for? Endret 8. februar 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du har veldig lite å bekymre deg for i hvertfall Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Du må bare være litt obs på "vrenging" og bånning de første timene, ellers krever ikke høyttalerne no spesialbehandling utover det. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Synes jeg hørte litt forvrening når jeg skjøt i CSS. Skulle gå så det ble ikke mer en noen få minutter uansett, måtte bare teste litt Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Kan være lyd-kortet i pcn din også, som gir ut litt skurring ? Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Det er godt mulig, eller en feil på spillet. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 8. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2008 Jeg tror PoWerRaZer er inne på noe.. Det er et som fulgte med hovedkortet, Asus P5N32-E SLI. Dette kommer jeg mest sannsynlig til å kjøpe : http://www.netshop.no/aspx/produkt/prdinfo...aspx?plid=51177 Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 8. februar 2008 Del Skrevet 8. februar 2008 Hvis lydkortet er problemet, så vil det mest sannsynlig hjelpe å enten skru ned volumet på spillet eller på selve kortet (i windows). Dersom du har spillvolumet på max, så sett det ned litt. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 Det er vel anbefalt å ikke ha lyden på lydkortet over 75%? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) Det har jeg gjort nå, skal se om det kommer noe skurr eller noe når jeg spiller. Edit : 600 inlegg Endret 9. februar 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 Funker perfekt, får nesten tårer å øynene Lenke til kommentar
Oddybody Skrevet 9. februar 2008 Del Skrevet 9. februar 2008 heisann. har fulgt med i tråden ei stonn nå. ka blei totalprisen på anlegget ditt Butthead? Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 9. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2008 (endret) .3200,- for anlegget (med frakt og alt) +450,- for ledninger +300,- for bananplugger =3950 Reciever og sub hadde jeg fra før. Endret 9. februar 2008 av !Butthead! Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 12. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2008 Utrolig fornøyd med høyttalerne altså! Det er bra bass i dem, de spiller fint og rent.. Elemtene er veldig myke, altså de beveger seg lett, og så flytter de mye luft. Tror jeg skal bytte forsterker når jeg har penger, for den jeg har nå er ikke noe særlig god.. Har sett mange som ikke anbefaler Sony til surround. Den er ikke min uansett, så jeg taper egentlig ikke noe på å skifte Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå