Gå til innhold

Et greit surround anlegg til ca 3000kr.


Anbefalte innlegg

Så for å være sikker, bør jeg bare la en sang stå på repeat? En jeg vet at det ikke er så mye bass i?

Tenkte jeg skulle sette dem i et rom vi ikke bruker, så kan de spille dagen lang..

 

Jeg vet hva innspilling er altså, akkurat som du må kjøre inn en moped, en ny sylinder osv..

 

Skal se om jeg ikke får lastet opp noen bilder når jeg har fått dem og sett dem om slik jeg skal ha dem.

Endret av !Butthead!
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det viktige er at du ikke spiller alt for høyt, slik at basselementene nesten slår ut hele slaglendgen.

Jeg ville bare satt høyttalerene fra meg på et greit volum, for så å komme tilbake noen timer seinere for å sjekke om noe har endra seg.

 

Hva høyttalerene spiller er ikke så viktig, det viktige er det jeg skrev i starten av posten.

En sang på repeat, eller hele harddisken lagt inn på spillelista spiller ingen rolle :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Dette er et spørsmål som de lærde strides ved. Du vil få bedre kontakt mellom leder og selve høyttaler, men om du greier å høre det, er en helt annen sak. Jo flere ledd signalene skal gjennom, jo mer vil lyden "farges".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...