runsyv Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kjøpte Kameraet på Elkjøp in nettshop, fikk det i posten, men ligger ikke noe bruksanvisning. noen som vet om det er vanlig at dette ikke følger med, og kan man laste det ned noen plass? Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Slikt skal normalt følge med. Det er mulig det følger med en bruksanvisning på en CD, har du sjekket dette? Ellers finner jeg ingen bruksanvisninger på Canon.no, men jeg er notorisk dårlig til å lete, det er bare å se. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Slikt skal normalt følge med. Det er mulig det følger med en bruksanvisning på en CD, har du sjekket dette? Bruksanvisning skal følge med - men sannsynligvis på dansk eller svensk eller engelsk. Ellers finner jeg ingen bruksanvisninger på Canon.no, men jeg er notorisk dårlig til å lete, det er bare å se. Det er ikke deg - det er Canon - de legger ikke ut manualene i PDF. De burde skjerpe seg!!!! Tom Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det var da usedvanlig ufint gjort av dem. Simon Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kan lastes ned på engelsk fra Canon USA. Lenke til kommentar
Superdan Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg fikk med på norsk - svensk - dansk og finsk når jeg kjøpte mitt 400D. Så da må det være at de har tatt ut manualen eller noe slikt. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Send mail og klag til leverandøren. Da kommer det sikkert en i posten til deg. Hvis ikke kan du prøve Canon Norge, men det er uansett butikkens ansvar overfor kunden. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Jeg fikk med på norsk - svensk - dansk og finsk når jeg kjøpte mitt 400D. Så da må det være at de har tatt ut manualen eller noe slikt. Norsk fikk du vel ikke, for det finnes ikke. Lenke til kommentar
sarom Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kjøpte Kameraet på Elkjøp in nettshop, fikk det i posten, men ligger ikke noe bruksanvisning.noen som vet om det er vanlig at dette ikke følger med, og kan man laste det ned noen plass? Med kameraet du kjøpte skal det følge med brukermanualer på skandinavisk og som regel 2 CD'r. Det ligger også med en liten hurtigmanual. Alt dette ligger i en forseglet plastforpakning. Er denne åpnet eller ikke ligger ved er vel kameraet et som har kommet i retur fra en kunde. I så tilfelle ville jeg reurnere det. Men er kameraet ok, så ring Elkjøp og be de omgående sende deg brukermanualpakken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå