DrNoPcVett Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Heisann! Trenger litt hjelp her folkens. Det er på tide å skaffe seg ny spille pc, men jeg har et lite problem... Jeg kan ikke en døyt om datagreier! Jeg har sett litt på : http://www.hothardware.com/Articles/Alienw..._Gaming_System/ men jeg er ikke sikker om den kan kjøre spill som f.eks Age of Conan, Crysis og Call of Duty 4 på medium settings. Skulle gjerne hatt noen anbefalinger! Budsjettet mitt ligger på rundt 7-9000 kr, men jeg kan strekke det et par tusinger til hvis det er verdt det. Vær så snill å ikke gå i alt for nøye detaljer, og jeg ville foretrekke om dere gav linker til ferdige PC-er, ikke masse smådeler! Takk på forhold, folkens! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tullepost? Den Pcen du linker til koster $5,839 fra Alienware.. det er vel ca 3 ganger mer enn budsjettet du har satt... Lenke til kommentar
DrNoPcVett Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Tullepost? Den Pcen du linker til koster $5,839 fra Alienware.. det er vel ca 3 ganger mer enn budsjettet du har satt... Nei, dette er ikke en tullepost. På en annen side stod det at Alienware dataen gikk for $1,399. Jeg fulgte en link for å sjekke innholdet, og så ikke etter på prisen. Bare meg som slurver her, beklager for det altså.. Jeg spurte om hjelp for en grunn vettu! Endret 26. desember 2007 av DrNoPcVett Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Den her kan du se på http://www.komplett.no/k/config.aspx?ConfigSystemId=10123 Det er mye du kan pelle på der, men av selve komponente anbefaler jeg deg å velge Crucial DDR2 PC5300 4096MB CL5, Kit w/two matched DDR2 PC5300 2048MB CL5 heller enn de minnebrikkene som er der, ellers så ser resten bra ut. Ekstrautstyret skal du få velge til/fra selv. Lenke til kommentar
DrNoPcVett Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Takker så mye altså, du hjalp meg veldig der! Jeg lurer bare på to ting: jeg valgte det minnet du anbefalte (4gb). Så scrollet jeg ned la merke til ''ekstra minne'', trenger jeg det når jeg allerede har en hoved minnebrikke? Og det står at for maks ytelse av minnet trenger jeg 64-bit Vista, og det er bare 32 bit på denne siden! Endret 26. desember 2007 av DrNoPcVett Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Takker så mye altså, du hjalp meg veldig der! Jeg lurer bare på to ting: jeg valgte det minnet du anbefalte (4gb). Så scrollet jeg ned la merke til ''ekstra minne'', trenger jeg det når jeg allerede har en hoved minnebrikke? Og det står at for maks ytelse av minnet trenger jeg 64-bit Vista, og det er bare 32 bit på denne siden! Vista ultimate tror jeg følger med både 32 og 64bit, men send en mail eller ring til komplett og spør om det, de kan sikkert fikse 64bit. Du kan jo velge ekstra minne om du vil, og du kan da få 6gb med ram. Men du vil nok ikke tjene noe særlig på det. Lenke til kommentar
DrNoPcVett Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Okay, det var en god ide. Tror jeg har alt dekket da! Jeg skal tenke på hjelpen din når AoC endelig kommer ut! Tusen takk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå