VinterUlv Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei folkens, og god jul til dere alle. Sitter og kjeder meg, har prøvd diverse mmo'er denne måneden og det er ingen av dem som jeg synes er noe særlig. Det er mulig jeg begynner å bli kresen. Jeg gjenåpna wow-abonnementet.. det ble fort kjedelig (selv om masse patching hadde fiksa ting), prøvde Tabula Rasa blant annet, litt kjedelig. Og det er alt for lenge til Age of Conan! Så leste jeg litt på plaync, og syntes City of Villains så gøyt ut. Men de tilbyr ingen trial etter det jeg kan se. Doh! Men troligen kan aktive spillere gi en "referral" som igjen gir dem en måned kreditert spilletid hvis kompisen de rekrutterer begynner et abonnement. Tydeligvis noe trial greier med andre ord. Er det noen som spiller dette spillet og kan gi en slik trial-kode til meg? Gjerne via PM. Har lyst å teste før jeg kjøper. Mvh, Vinter'n. Lenke til kommentar
clario Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Fortsatt inntressert ? Har trial koder liggendes Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Nei takk, jeg kjøpte og prøvde spillet. Men for all del, det er sikkert andre her som kunne tenkte seg en! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå