o0Hawk0o Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Jeg har kjøpt nye komponenter som jeg har bygg opp til en pc. Etter å ha bygd alt sammen installerte jeg xp pro på pcen å installerte driverne til hovedkorte, deretter tok jeg de til skjermkorte ,men når jeg drev å innstalere skjermkort driverne kom det opp en melding om at den ikke hadde noe windows logo eller noe sånt ,men jeg fortsate med å innstalere....men etter på kunne jeg ikke spille noen spill å dataen hang seg opp ofte er det noe jeg kunne gjort gærnt eller er det noe på biosen EDIT moderator: Fjernet et halvt tonn med utropstegn. Lenke til kommentar
fondus Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er det gått mer enn 2 timer siden jeg sa dette sist tro? Slutt med hundrevis av utropstegn og store, stygge bokstaver i topic! Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Er det gått mer enn 2 timer siden jeg sa dette sist tro? Slutt med hundrevis av utropstegn og store, stygge bokstaver i topic! Ja, slutt! Noen grunner til å ha ordentlig topic: 1. Det er irriterende 2. Det er ikke sikkert folk gidder å lese tråden, altså får du ikke hjelp med det du lurer på 3. Hvis/når en moderator ser tråden, blir den stengt, altså får du ikke hjelp med det du lurer på. 4. Når du bruker store bokstaver og en haug med utropstegn blir det tolket som skriking 5. Hvis du hadde lest retningslinjene, hadde du sett hva som står først under avsnittet Hva er "dårlig bruk av emnefeltet"?: Et godt emne er et emne som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut ifra emnefeltet. Klassiske eksempler på dårlige emnefelt følger: HJELP!!!! Overdreven bruk av utropstegn, samt store bokstaver. Emnet forklarer svært dårlig hva posten inneholder. Puh, etter å ha laget et så langt innlegg om dårlig emnefelt, skal jeg ha dette klart til cut'n'paste ved en senere anledning Over til problemet ditt: du skriver ikke hva slags hardeware du har (noe som gjør det vanskelig å si hva som er problemet ditt), men nye drivere, ikke bare til skjermkortet, er alltid å anbefale. Prøv å last nye drivere hos hardwareprodusenten. Lenke til kommentar
Mr_Sunde Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Prøv å laste ned nyeste driverne til skjermkortet og installer disse. Lenke til kommentar
freezeface Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 For det første er jeg enig med Fondus her.. Du trenger ikke å bruke x-antall utropstegn for å få hjelp på dette forumet (vanligvis da :wink: ) For det andre; Prøv med noen drivere som skal virke. Dvs drivere som er "godkjent" av microsoft. Regner med det er et nvidia-kort? Vanligvis funker beta-driverene helt fint men du kan ha vært uheldig... Sjekk kabler og rambrikkene også, det er ofte sånne ting som gjør systemet ustabilt.. Lykke til, er fryktelig frustrerende med et nytt system som ikke funker... Og husk! Ikke så ivrig med shift+1'er tasten heretter... F. Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Det var da som svarte hvor mange smarte det var her!Det burde holde at en postet hva som er greit og ikke greit,uten at alle skal dreie Topic`en inn på det. Til deg med problemer skriv litt om hvilken harware du har. Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 10. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2003 Gainward GeForce3 Ti/500TV 128MB 4ns DDR AGP, Titanium200 GPU" Golden S" Retail heter korte. Socket A. A7V8X KT400 Lan/GD heter hovedkorte å på hovedkorte har jeg 512DDR minne å 2100xp+ Amd Athlon. Hvis noen kunne være så snill å finne de nyeste driverne til disse ville jeg takke dere veldig fordi jeg har ikke så mye peil på sånt å det er trist når jeg ikke får pcen til å funke (pcen virker det er bare at jeg ikke kan spille noen spill )[/url] Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Prøv her for skjermkortet. http://www.nvidia.com Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Last ned de nyeste detonator-driverne www.nvidia.com Lenke til kommentar
viranth Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 men når jeg drev å innstalere skjermkort driverne kom det opp en melding om at den ikke hadde noe windows logo eller noe sånt Du seriøst, det der hjelper ikke stort vettø :b Men prøv nye drivere Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 10. februar 2003 Del Skrevet 10. februar 2003 Sjekk om du finner grafikkdrivere til kortet ditt på windows-update. Da er det windows logo-testet og fungerer i alle spill++ Lenke til kommentar
o0Hawk0o Skrevet 11. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2003 kan du gi meg en link? Lenke til kommentar
vegge Skrevet 11. februar 2003 Del Skrevet 11. februar 2003 kan du gi meg en link? http://www.nvidia.com/view.asp?IO=winxp-2k_41.09 Denne skal da fungere. Nyeste driver fra nVidia. Passer til WinXP osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå