Gå til innhold

HJELP!

o0Hawk0o

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt nye komponenter som jeg har bygg opp til en pc. Etter å ha bygd alt sammen installerte jeg xp pro på pcen å installerte driverne til hovedkorte, deretter tok jeg de til skjermkorte ,men når jeg drev å innstalere skjermkort driverne kom det opp en melding om at den ikke hadde noe windows logo eller noe sånt ,men jeg fortsate med å innstalere....men etter på kunne jeg ikke spille noen spill å dataen hang seg opp ofte er det noe jeg kunne gjort gærnt eller er det noe på biosen

EDIT moderator: Fjernet et halvt tonn med utropstegn.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For det første er jeg enig med Fondus her.. Du trenger ikke å bruke x-antall utropstegn for å få hjelp på dette forumet (vanligvis da :wink: ) For det andre; Prøv med noen drivere som skal virke. Dvs drivere som er "godkjent" av microsoft. Regner med det er et nvidia-kort? Vanligvis funker beta-driverene helt fint men du kan ha vært uheldig... Sjekk kabler og rambrikkene også, det er ofte sånne ting som gjør systemet ustabilt..

Lykke til, er fryktelig frustrerende med et nytt system som ikke funker...

Og husk! Ikke så ivrig med shift+1'er tasten heretter... :p

F.

Lenke til kommentar

Gainward GeForce3 Ti/500TV 128MB 4ns DDR

AGP, Titanium200 GPU" Golden S" Retail heter korte.

Socket A. A7V8X KT400 Lan/GD heter hovedkorte å på hovedkorte har jeg 512DDR minne å 2100xp+ Amd Athlon.

Hvis noen kunne være så snill å finne de nyeste driverne til disse ville jeg takke dere veldig fordi jeg har ikke så mye peil på sånt å det er trist når jeg ikke får pcen til å funke :cry: (pcen virker det er bare at jeg ikke kan spille noen spill :cry: )[/url]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...