Lord John Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Vurder og skaffe meg en Xbox 360 men er på utkikk etter den beste prisen uavhenig modell. Som overskriften sier er det priser fra butikker i moss jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Ingen som vet eller? Lenke til kommentar
AlfSimen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Eller ikke så mange som surrer rundt her på natta og som samtidig er fra moss? Men for å være litt seriøs så vil jeg tru at det ikke er noen store forskjeller fra butikk til butikk. Stikk innom Elkjøp så bør det være en bra pris. Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Eller ikke så mange som surrer rundt her på natta og som samtidig er fra moss? Men for å være litt seriøs så vil jeg tru at det ikke er noen store forskjeller fra butikk til butikk. Stikk innom Elkjøp så bør det være en bra pris. He he er nok ikke det nei Men takk for tipset stikker innom Elkjøp og Expert etter jobben de ligger jo rett i nærheten Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Til Brukermoderatorer Denne tråden kan nå stenges siden jeg har fått svar på mitt spørsmål Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tror du bør vente til Januar salget Selv er jeg fra Moss Lenke til kommentar
Lord John Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Tror du bør vente til Januar salget Selv er jeg fra Moss Er fra Moss jeg også takk for tipset men det er ikke sikkert dem setter dem på salg allerede i Januar 08 med tanke på de nylige priskutt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå