MrVilla Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hey der. Jeg har en bærbar inspiron 9300 som fikk en fatal feil som gjorde at jeg måtte reinstallere den. dessverre så fungerer ikke recovery så jeg lurer på hvordan jeg skal gå frem for å installere win xp når jeg har keyen (står på undersiden) men ikke softwaren? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Pakke ei windowsplate hvis du har en liggende og installer. Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Last ned en "sikkerhetskopi" på piratebay og bruk den lovlige cd-keyen? Kan umulig tenke meg det er ulovlig i alle fall. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 det fungerte ikke å laste ned en xp. Kom videre med ulovlig key men ikk emed min lovlige. Kansellerte installasjonen da jeg fortsatt vil prøve å få installert med den ekte keyen. Irriterende greier..... Lenke til kommentar
.V. Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Du kan kanskje ta kontakt med Microsoft? Tror de sender deg en ny cd gratis/veldig billig om du forklarer situasjonen. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Du kan kanskje ta kontakt med Microsoft? Tror de sender deg en ny cd gratis/veldig billig om du forklarer situasjonen. Håper du har rett. Sender dem en mail og forklarer situasjonen så får vi se hva dem sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå