gullesider Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hei Jeg lure på hvor kan jeg finner gratis mp3 musikk , spill, sms osv. fordi tenkt å plassere alle linken i www.gullesider.no Takk Endret 28. desember 2007 av gullesider Lenke til kommentar
siindre Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Download.com har en del musikk fra "gratis artister", mange gratis nedlastbare spill/spilldemoer og drøssevis med programmer. Er du ute etter vg-lista musikk må du linke til noe lovlig, f. eks noe streaming opplegg. Kommer dessverre ikke på noen gode sider som streamer musikk, men vet at listen er nærmest uendelig med GODE sider. Sikkert mange andre her som kan komme med linker til det. Gratis sms kan forøvrig sendes fra biip.no eller fra ung1881.no. Jeg syns ung1881 er best fordi der kan du sende så mange gratis sms du vil i døgnet, og medlemskap er helt gratis uten forpliktelser. Men det er jo reklame på slutten av hver sms som er veldig irriterende. Endret 26. desember 2007 av siindre Lenke til kommentar
gullesider Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 tusen takk Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Ta en titt i denne tråden Lenke til kommentar
gullesider Skrevet 28. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 28. desember 2007 Takk for hjelp og jeg har endert emnetittel Lenke til kommentar
Alkjeks Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Lydparken.com har musikk fra usignerte artister. Varierende kvalitet. OCRemix.org har remixet spillmusikk. Mye bra instrumental musikk her. Free Lunch Design har laget mange bra spill. Prøv Icy Tower og Spacehog. Lenke til kommentar
siindre Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 Tritrans.net er en enkel og grei ordbok på nett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå