YamHAeroX Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Hei! Skal kjøpe meg musmatte og et tastatur som en forsinket julegave til meg selv. Trenger hjelp til å velge riktig matte. Jeg skal hovedsaklig bruke den til gaming, så den må være glatt, helst følge med musføtter, og at musen glir stille. Kom med erfaringer og linker til tester=) Takk for alle innspill:) Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Razer eXactMat Jeg har brukt denne her i snart 2 år, godt fornøyd, hvis man ser bort ifra at jeg klarte å bøye den under ett uhell med bagasjeluka på bilen. Men den grove sida funker fortsatt fint, så den er så absolutt anbefalt fra meg. Tester: Virtual-Hideout Techimo Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Tråden flyttes til Hardware > Mus, tastatur, o.l. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Razer eXactMatJeg har brukt denne her i snart 2 år, godt fornøyd, hvis man ser bort ifra at jeg klarte å bøye den under ett uhell med bagasjeluka på bilen. Men den grove sida funker fortsatt fint, så den er så absolutt anbefalt fra meg. Tester: Virtual-Hideout Techimo Setter den seg godt fast til bordet? Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 28. desember 2007 Del Skrevet 28. desember 2007 Razer eXactMatJeg har brukt denne her i snart 2 år, godt fornøyd, hvis man ser bort ifra at jeg klarte å bøye den under ett uhell med bagasjeluka på bilen. Men den grove sida funker fortsatt fint, så den er så absolutt anbefalt fra meg. Tester: Virtual-Hideout Techimo Setter den seg godt fast til bordet? Har den samme bortsett ifra at litt annet design trur jeg. http://www.biltema.no/products/product.asp...;iItemId=131316 Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 Den sitter brukbart, dog jeg har festet den ekstra med dobbelsidig tape. Lenke til kommentar
Nemesis90 Skrevet 29. desember 2007 Del Skrevet 29. desember 2007 steelpad 5L, den er hard under men myk på toppen. anbefaler den virkelig:) bra kvalitet,passe størelse og stor:) Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 30. desember 2007 Del Skrevet 30. desember 2007 steelpad 5L, den er hard under men myk på toppen. anbefaler den virkelig:) bra kvalitet,passe størelse og stor:) Kjøpt en med håndledsstøtte deilig å bruke også får du ikke vondt i handa http://www.itbutikken.no/i/125098/1.htm Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 2. januar 2008 Del Skrevet 2. januar 2008 Qpad|CT. er utrolig god. Den sitter som klistret til bordet (trebord). Den har slik gummi under, slik at den sitter godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå