emilsk Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 (endret) Hei Jeg lurer på hvilken av disse to TV'ene jeg bør gå for. 40" HD ready 37" full HD Til å begynne med så kommer jeg nok til å bruke TV'en tilkoblet parabol og laptop(kun S-video utgang). Men etterhvert vurderer jeg å anskaffe meg en desktop pc med HD dvd-rom og HD skjermkort. (flamber meg ved feil teknisk beskrivelse). Jeg vil gjerne spille spill som Flight simulator X på denne TV'en, samt se filmer fra PC-en. Så da blir mitt hovedspørsmål; Hvilken av disse TV'ene vil passe mitt bruk best? (ps. gutterommet mitt er ikke så stort, så 3" fra eller til spiller ikke så stor rolle) Endret 25. desember 2007 av emilsk Lenke til kommentar
siindre Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Kjøp heller 40" full HD Samsung LE40M86 God TV, med gode spesifikasjoner som vil oppfylle dine krav og tilfredstille deg. Jeg ville gått for den om jeg hadde hatt 10 000kr, med mindre det er en veldig spesiell grunn til at du vil kjøpe på elprice. Lenke til kommentar
emilsk Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Kjøper helst hos elprice, da eg får noen rabatter der. Men takk for forslaget Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå