Rosewell1983 Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Seriøst også, hvordan tar man dem av? jeg trodde jeg gjorde alt riktig men da jeg holdt på med den siste sprederen fant jeg ut at jeg hadde klart å ta knekken på rambrikkene, da det satt fast en rambrikke på 64MB på de varmesprederne jeg hadde løsnet... da sitter jeg med en ubrukelig data da jeg ikke har noen rambrikker til den stasjonære. må ta å takke til laptopen til min bror Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Goopen/pastan sitter som regel veldig godt fast ved romtempratur, varmer du de derimot opp først så går det bedre. Termisk lim vet jeg derimot ikke med. Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 det må da finnes en lettere måte å ta av varmesprederne på. kanskje det finnes rambrikker som har klips man må trykke inn for å løsne varmesprederne. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Det finnes rambrikker uten... Aceton tar livet av de fleste limtyper. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Problemet med aceton er vel å få det mellom brikka og kjøleribba. Kunne jo selvsagt lagt det i en bøtte med aceton, men da tror jeg mer enn limet hadde gått Lenke til kommentar
Rosewell1983 Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=329430 fant andre produkter også. det lureste er å kjøpe de som har slike metall greier som disse har. hvis man drar opp de 2 metall klipsene så faller varmesprederne av. såg på et annet merke, en test som komplett linka til og der datt rammen av. http://www.xsreviews.co.uk/reviews/ram/cru...-pc2-6400-kit/3 får håpe andre siden også går like lett av =D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå