Gå til innhold

Trenger 1 Som Kan Kode Min Side Gratis :)

Anbefalte innlegg

Hei, jeg har nå laget mitt aller siste webdesign for min personlige nettside :) Men nå mangler jeg bare en som kunne ha tenkt seg å kode den.

http://home.no/bildegalleri91/ - Ikke helt ferdig enda, men ikke så mye igjen.. noen småting som meny osv. Men ellers er den nesten ferdig.

Ta kontakt om du er inntrisert i og ha noe og gjøre da :)

PS: Skal helst være wordpress :)

Endret av Sindre-91
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg faktisk ser her er at du faktisk er kreativ og er flink med design så hvorfor ikke bare starte selv, tar ikke så ufattelig lang tid.

Og tror ingen her ønsker å starte å kode noe uten videre, uten noen form for betaling.

Mange her inne har nemlig dette som sitt faste arbeid, hvem ønsker vel å gjøre ubetalt arbeid?

Anbefaler deg å sjekke ut htmldog.com.

Lenke til kommentar
Det jeg faktisk ser her er at du faktisk er kreativ og er flink med design så hvorfor ikke bare starte selv, tar ikke så ufattelig lang tid.

Og tror ingen her ønsker å starte å kode noe uten videre, uten noen form for betaling.

Mange her inne har nemlig dette som sitt faste arbeid, hvem ønsker vel å gjøre ubetalt arbeid?

Nei beklager, jeg har ikke tenkt og drive med sånne ting fremover. Ja jeg skjønner jo at folk trenger noe for det, men om det er noen som er villig til og gjøre dette gratis hadde jeg satt stor pris på det :)

Lenke til kommentar

Nei beklager, jeg har ikke tenkt og drive med sånne ting fremover. Ja jeg skjønner jo at folk trenger noe for det, men om det er noen som er villig til og gjøre dette gratis hadde jeg satt stor pris på det :)

yea kunne kansje tenkte meg noko sånt men send meg MSN din så kan eg kansje gjøre det M;)

Lenke til kommentar

Det er faktisk en del arbeid bak dette, om du vil ha inn WordPress back-end. Så jeg tror ikke du skal ha alt for store forhåpninger. Hvis du er keen på å ha en webside, så synes jeg du skal lære deg å kode. Skal virkelig spørsmålet om du skal ha en webside eller ikke stå på om du ikke har tenkt å drive med dette i fremtiden? Jeg har heller ikke tenkt å drive på med webutvikling i fremtiden, men alikevel har jeg satt meg ned og opparbeidet nok kunnskaper til meg selv.

Lenke til kommentar
Det er faktisk en del arbeid bak dette, om du vil ha inn WordPress back-end. Så jeg tror ikke du skal ha alt for store forhåpninger. Hvis du er keen på å ha en webside, så synes jeg du skal lære deg å kode. Skal virkelig spørsmålet om du skal ha en webside eller ikke stå på om du ikke har tenkt å drive med dette i fremtiden? Jeg har heller ikke tenkt å drive på med webutvikling i fremtiden, men alikevel har jeg satt meg ned og opparbeidet nok kunnskaper til meg selv.

Sitte foran PC-en og kode er ikke akkurat min interesse! Jeg skal jo holde på med nettsiden men ikke endre noe mer på selve layouten, men forbedringer på designet vill nok komme fremover. Men jeg har ikke tid eller interesse for koding.

Men kan vel hende jeg må ut med noen kroner vist ingen gidder, men vi for se. Min aller siste utvei er e107 cms. Der koder dem gratis.

Lenke til kommentar

Halla Anders :) Ja, men jeg aner ikke hvordan jeg skal betale helt. Prisen blir allt 500 - 1000 osv.. Vet ikke helt om jeg kan betale det. Vet jo at folk bruker mye tid på dette osv, men det har jo jeg brukt på designet også. Hva med at jeg designer nettsiden dems som takk da? :)

Om du ønsker å kode min nettside til wordpress så kan jeg designe din nettside etter ønske :)

Lenke til kommentar

Jeg har fått en melding om en som er inntrisert i bytte mot design! :D Endelig, han virker seriøs og har spurt om noen småting angående designet. I dag har jeg sittet å lagd noe som er veldig åpent og proffesjonelt layout. Han viste noen layouter som var sån han ville ha det og det har jeg gjort føler jeg :) Her er første utkast!

135638.jpeg - Veldig enkel stil, men det var jo det han ville ha uten noen spesielle effekter :)

Nå vet dere ihvertfall at jeg er seriøs! :)

Endret av Sindre-91
Lenke til kommentar

Det å kode et design mot Wordpress er et reint helvette. Driver selv å koder opp egen portefølje til Wordpress, og det er alltid utfordringer å ta hver gang.. :p

Når du først designer websider, så kan du jaggu meg lære deg og kode også! :) Er ikke så heftig! Lærte meg basic CSS og HTML på 2mnd, og kunne sikkert ha lært det enda raskere om jeg gikk skikkelig inn for det. Og når du koder selv, blir det akkurat som du vil også.

Det å kode opp mot et CMS blir dog vanskeligere, da PHP er mye brukt blant de fleste CMS'er.

Men ser da ut som du har fått til en grei deal nå.. :)

Lenke til kommentar

Enig med de over her. Ser ut som du synes at HTML/CSS, og all koding generelt er en typisk "nerdeaktivitet". Greit nok, men når du har såpass potensiale som du har basert på webdesign du tidligere har vist, synes jeg du burde gå inn for å lære det. Er faktisk ikke så "nørd" å kunne HTML og CSS. Det er to enkle språk å lære seg basicen til, og noe som absolutt kan være hendig å ha kunnskap om hvis du faktisk har lyst til å ta webdesign seriøst.

Men det får være opp til deg. Har du planer om å designe flere sider i fremtiden? Da burde du i hvertfall lære det. Tungvint å skaffe seg slike avtaler hver gang du har lyst til å lage noe. Er dette det eneste du har tenkt å publisere i nærmeste framtid, er det sikkert smart med den avtalen du har skaffet deg.

Lenke til kommentar
Enig med de over her. Ser ut som du synes at HTML/CSS, og all koding generelt er en typisk "nerdeaktivitet". Greit nok, men når du har såpass potensiale som du har basert på webdesign du tidligere har vist, synes jeg du burde gå inn for å lære det. Er faktisk ikke så "nørd" å kunne HTML og CSS. Det er to enkle språk å lære seg basicen til, og noe som absolutt kan være hendig å ha kunnskap om hvis du faktisk har lyst til å ta webdesign seriøst.

Men det får være opp til deg. Har du planer om å designe flere sider i fremtiden? Da burde du i hvertfall lære det. Tungvint å skaffe seg slike avtaler hver gang du har lyst til å lage noe. Er dette det eneste du har tenkt å publisere i nærmeste framtid, er det sikkert smart med den avtalen du har skaffet deg.

Dette blir det siste jeg skal lage ja, om ikke det blir noen små jobber for penger bare til design da. Jeg sier ikke at det er å være nerd, men at jeg ikke har tenkt å sette meg inn i det :)

klokka er 23:57 og vi har måtte ta en puse i all oppfyringa, ble litt mye gitt :D Men snakkes ;)

Lenke til kommentar

ontopic: Jeg skal ikke kode designet ditt.

offtopic: Men jeg skal komme med et forslag

ontopic: Jeg personlig synes at EBA - News er et mye bedre system enn wordpress til og implementere i et design.

offtopic: kanskje 50 - 100 kr. er nok... ser ikke så vanskelig ut og kode designet ditt.

ontopic: Hvis jeg hadde hatt tid, kunne jeg gjort det men gjett hva ;)... Tid er sikkert noe jeg får mer av i 2008 :D !!

Godt Nytt år!

Hilsen

./Fredrik

Endret av Famen
Lenke til kommentar
Hei, jeg har nå laget mitt aller siste webdesign for min personlige nettside :) Men nå mangler jeg bare en som kunne ha tenkt seg å kode den.

http://home.no/bildegalleri91/ - Ikke helt ferdig enda, men ikke så mye igjen.. noen småting som meny osv. Men ellers er den nesten ferdig.

Ta kontakt om du er inntrisert i og ha noe og gjøre da :)

PS: Skal helst være wordpress :)

Fyren som skulle kode siden min i bytte mot design takket nei til designet i dag, var ett av de første utkastene, her er det:

137394.jpeg

Ingen ordtlige plasseringer eller nøyaktighet enda, bare ett av utkastene og han sa nei, loka :p

Men trenger forsatt en koder :)

Endret av Sindre-91
Lenke til kommentar

Spørs helt hva han skulle ha ett design til. Vil du dele det med oss, og kanskje vi kan forklare deg grunnen?

Uansett, en koder som gjør det "gratis" er nok vanskelig å finne. Gjør det selv! Det er faktisk ikke så mye å sette seg inn i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...