zonko Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Gleder meg stort til neste sesong. Om de fortsetter slik de sluttet sesong tre må det blir det sikkert fantastisk for alle som bryr seg om Lost og har satt seg inn i serien. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 ja, lost- gleder meg, alt kan skje i lost, selv de mest usannsynlige ting. Det er så mye jeg lurer på, og blir spennende å se flashforwardene for flere karakterer enn bare jack og kate Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg tror at de heller sender det som en halvsesong(på grunn av streiken), og forsetter denne til høsten(hvis ikke streiken oppløses innen denne eller neste uke) som en forsettelse på denne sesongen. For å så forsette med en ny sesong i febrauar 2009. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Jeg tror at de heller sender det som en halvsesong(på grunn av streiken), og forsetter denne til høsten(hvis ikke streiken oppløses innen denne eller neste uke) som en forsettelse på denne sesongen. For å så forsette med en ny sesong i febrauar 2009. Ok, har tenkte på det samme selv, men har de ikke spilt inn alle episodene til denne sesongen, slik at de ikke lider av det samme problemet som de andre seriene?? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Nei, de har bare spilt inn (eller har manus til) 8 episoder. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Tja... ser lovende ut om ikke annet. Kun 8 episoder kan slå både positivt og negativt ut. Det positive kan være at vi slipper mange "filler"-episoder uten noen særlig framgang i handlinga, og det negative kan være at historien blir rusha for mye fram. Var relativt skuffa over sesong 3, så jeg har vel igrunn ikke dem aller største forhåpningene, men det skal nå sees 'lell. Lenke til kommentar
Sonja84 Skrevet 13. januar 2008 Del Skrevet 13. januar 2008 Personlig syntes jeg at sesong tre var en veldig bra sesong, tatt i betraktining en dårlig sesong to. Gleder meg veldig til sesongstarten, spesielt etter å ha sett traileren. Lenke til kommentar
zonko Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Sesong tre holdt et høyere gir enn sesong to, og selv mener jeg også denne var bedre. Gleder meg spesiellt mye til Locks side av saken, håper de graver dyypt ned i øyas mystikk nå. Det kan gi rom til mye moro Lenke til kommentar
JesharushanN Skrevet 27. februar 2008 Del Skrevet 27. februar 2008 Endelig har det begynt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå