terkje Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Trailer link Wow, detta blir bra... Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ja. Nok en gang har dem fått meg til å glede meg som en unge. Håper det lever opp til forventningene. Og jeg tåler litt 'målløs' vandring rundt på øya, trenger ikke å skje noe hele tida. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Dette blir knallbra! Nå gleder jeg meg skikkelig!! Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Traileren lovet veldig bra, og det at det bare blir 8 episoder denne sesongen kan slå positivt ut. Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 3. januar 2008 Del Skrevet 3. januar 2008 Traileren er bra for de som gjerne vil spoile opplevelsen. Den ødelegger ganske mye av det som kommer til å skje. Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Steike, får håpe dette lever opp til forventningene! Og ser ut til at de har fått inn Jeremy Davies. Dette må bli bra. Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det så kult ut. Når begynner det på TVNorge? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeremy Davies er herlig, fyren klarer å spille bra det må jeg si. Synes han var det beste med Rescue Dawn, og ikke Christian Bale(fra Batman-filmene). Dere skulle forresten ha sett han i den filmen, han er syltynn der og han så og si gangske spinkel fyr av seg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) ser overraskende bra ut ja! gleder meg enormt til sesongstarten, lost har tatt seg nivået opp fire hakk siden sesong 2. så nå er det spenning all the way! Endret 4. januar 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Wollan Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 DEAM! Traileren lover bra. Glederuus! Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Den trailer fikk meg til å få gåsehud. Gleder meg noe sykt! Håper den er like bra eller bedre enn sesong 3. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeremy Davies er herlig, fyren klarer å spille bra det må jeg si. Synes han var det beste med Rescue Dawn, og ikke Christian Bale(fra Batman-filmene). Dere skulle forresten ha sett han i den filmen, han er syltynn der og han så og si gangske spinkel fyr av seg. Han leverte virkelig varene i Rescue Dawn ja, men nå må han overbevise i en langt farligere jungel. Castingansvarlig på dette showet fortjener uansett et klapp på ryggen og stjerne i margen, for han eller hun har virkelig gjort jobben sin i mange år nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 CollectTheCheck: Håhå ja. Castingen på Lost er så og si best i bransjen vil jeg si. Bortsett fra de fleste storseriene til HBO da. Se liksom på nye folk som kommer inn i sesong 4, bortsett fra Davies. Jeff Fahey: kjent fra Grindhouse-filmene først og fremst, er vist flink til å spille badguys noe han gjør litt i Grindhouse. Rebecca Madder: Nja, kan ikke akkurat si hun er flink skuespiller men hun er sånn grei å legge til i casten. Ken Leung: Han er kjenning av både Harold Perrinau(etter et lite opphold i serien "Oz") og Michael Emerson(etter at han var med i Saw 1). Spilte så og si kjempegreit i en av de siste episodene av Sopranos som "kompisen" til Junior. Lance Reddick: Vet ikke hvor jeg skal starte, men karaktern hans på Oz var en av de beste på serien og han er likebra i The Wire bare på en annen måte. Fisher Stevens: For min del kjent fra den norskproduserte amerikanske filmen Factotum som norske Bent Hamer har stått for det meste av, spilte godt sammen med Matt Dillon. Samt at vi har andre skuespillere som ikke er hovedskuespillere på serien som skuespillerne som spiller Tom/"Zeke", Kelvin Joe Innman(han som Desmond var i luka med, best kjent fra Carnivale), Anthony Cooper, Arzt, Cassidy, Dave, faren til Hurley, Big Mike, Ms Hawkings, Ethan, Edmun Burke, søstern til Juliet, Mr. LaShade, Roger Linus, Richard Alpert og listen er lengre. Lost er så og si en candystore når det kommer til gjesteskuespillere, mange forskjellige du sikkert har sett før og liker. Pluss flinke hovedskuespillere som først og fremst Terry O`Quinn, Michael Emerson, Adewale Akinnuoye-Agbaje, Henry Ian Cusik, Elizabeth Mitchell, Josh Holloway og Harold Perrinau synes jeg. Lenke til kommentar
Sayid Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Såg nettop traileren og er mektig imponert over at spenninga vil vere enda høgre denne sesongen Så kjem til å sitte i spenning til lost begynner på tv'en igjen. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Så traileren, fant svært lite av interesse og gidder neppe se mer. Gikk grundig lei hele Lost tidlig i sesong 1. Men det er nå bare min mening. Jeg gleder meg mer til sesong tre av Supernatural. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 æsj Supernatural faktisk... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hvor mange sesonger er det igjen? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 og det at det bare blir 8 episoder Seriøst? oO Lenke til kommentar
Lurvefranzen Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 og det at det bare blir 8 episoder Seriøst? oO +1, jeg trodde da det var minst 16? Lenke til kommentar
TheFalcon Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 og det at det bare blir 8 episoder Seriøst? oO +1, jeg trodde da det var minst 16? Det er 16 i sesongen, men pga forfatterstreiken sendes bare 8 episoder... Muligens kommer de 8 andre til høsten eller kanskje det blir 24 neste sesong istedet. Blir litt irriterende å bare få oppbyggingen og ikke avslutningen også. Så frem mot en full sesong uten pauser nå... Men, bra trailer i hvert fall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå