Gå til innhold

Problemer med S-Video

gulrot

Anbefalte innlegg

Jeg har en prosjektor som har klart å "ødelge" 2 s-video utagner på 2 forskjellige skjermkort.

Jeg lurer bare på om det ikke er uvanlig at de ryker eller om det er noe sånt at man bør slå av prosjektoren før jeg trekker s-video kablen ut av maskinen.

Vet at prosjektoren funker på andre skjermkort at at de "ødelagte" skjermkortene sin s-video utgang ikke funker på andre TV enheter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en prosjektor som har klart å "ødelge" 2 s-video utagner på 2 forskjellige skjermkort.

Jeg lurer bare på om det ikke er uvanlig at de ryker eller om det er noe sånt at man bør slå av prosjektoren før jeg trekker s-video kablen ut av maskinen.

Vet at prosjektoren funker på andre skjermkort at at de "ødelagte" skjermkortene sin s-video utgang ikke funker på andre TV enheter.

Nei, det er ikke normalt, men ja, det er vanlig praksis å skru av maskiner i begge endre før du kobler ut kabel.

Det som kan skape problemer er om prosjektor og PC ikke står på samme strømkurs, da kan du ha forskjelling jordpotensiale på disse, noe som kan ødelegge utstyr i begge ender.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...