P0nduz Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei Lurer på som det står i topic om det finnes noe dekningskart for network norway? Takker for svar Mvh Christer Lenke til kommentar
[SifO] Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Ifølge sida dems så har de dekning i 98% av landet. Fant ikke noe kart. men du kan jo bare håpe at du ikke holder deg mest i de 2% uten dekning Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 Mesteparten av de 98%'ene er netcoms nett.... Network norway har vel bare nett i de største byene enn så lenge, resten er roaming hos netcom. La merke til på julaften at de endelig har slått på nettet sitt i Oslo. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 okay bare håper på at jeg har netcom dekning her jeg bor da Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 26. desember 2007 Del Skrevet 26. desember 2007 (endret) Hei Lurer på som det står i topic om det finnes noe dekningskart for network norway? Takker for svar Mvh Christer Jeg har ikke funnet noe på hjemmesida deres. Strengt tatt trenger de ikke å lage noe kart, siden dekningen er identisk med NetComs dekning. Det egne nettet (og gudene må vite når det kommer opp) vil bare ha dekning innenfor omkretsen av NetComs nett, og dermed faller hele vitsen med å lage eget dekningskart bort. PS: Jeg har akkurat sjekket lenken "driftsmeldinger" på hjemmesida deres. Den linker faktisk til NetComs driftsmeldinger. Endret 26. desember 2007 av Slettet-376f9 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå