Lex-Icon Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hei, topic sier det meste, ønsker å få kjøpe en Vista ultimate 64bits lisens til en ny PC. Har Vista DVD fra den PC-en jeg sitter på nå, så lurer på om noen vet av en butikk som selger lisens online, slik at jeg slipper å vente? Men samtidig ønsker jeg å ha plata også tilsendt i ettertid. Har lyst til å få igang systemet nå som jeg har fri. Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Du kan jo bare installere med den DVD-en du har og bestille en ny med en gang. Under installasjonen setter du ikke inn en produktnøkkel, og systemet vil da fungere i 30 dager uten aktivering. Og du har vel helt sikkert fått bestillingen din innen de 30 dagene. Lenke til kommentar
DeadManWalking Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Hvis vi nå sier at du benytter en piratversjon, så kan du prøve å oppdatere systemet. Hvis systemet fungerer som det skal... vil du få et tilbud om å kjøpe en orginal lisens for en grei nok sum. Lenke til kommentar
Lex-Icon Skrevet 26. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 26. desember 2007 Du kan jo bare installere med den DVD-en du har og bestille en ny med en gang. Under installasjonen setter du ikke inn en produktnøkkel, og systemet vil da fungere i 30 dager uten aktivering. Og du har vel helt sikkert fått bestillingen din innen de 30 dagene. Åh, stemmer d. Vel da er det bare å sett igang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå