Gå til innhold

Det nye forumet

Anbefalte innlegg

Jeg var en av de som ikke var glad når forumet ble oppdatert og vi mista frames versjonen. Men så ble jo endel ting på forumet fixa de første ukene såda var det ikke så galt.

Men nå synes jeg liksom at det har stoppet opp igjen, selvom det er flere ting som tydeligvis ikke er ferdig-konfigurert enda. F.eks:

Når man går inn i en underkategori slik som jeg nå står i Hardware > Tilbakemeldinger sier linken på toppen av sida "Forum Forum Index -> Tilbakemeldinger" og det gjør den uansett hvilket forum man står i. Burde det ikke stått "Hardware -> Tilbakemeldinger". En annen ting med denne feilen er at uansett hvilket forum man står i peker "Forum Forum Index" til Hardware delen av forumet. Så om jeg driver og leser litt "Off Toppic" kategorier dumper jeg liksom innom Hardware hver gang jeg er ferdig med en underkategori.

En annen ting er at de siste ukene har jeg ikke kunnet logge inn på andre steder enn forum.hardware.no. Hvis jeg prøver å logge på på en annen del av forumet (f.eks. forum.overklokking.no) blir jeg bare sendt til forum.hardware.no.

Så kommer dette til å bli fiksa på eller er dere liksom fornøyde nå?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Burde det ikke stått "Hardware -> Tilbakemeldinger".

Jo det mangler et ledd, og det er sinnsykt irriterende...

Noen må fikse det...

And that someone must be you? www.phpbb.com . Sett deg inn i mysql og php programmering så skal du se at MYE av det dere krever er STORE prosjekter stakkars Amund trolig aldri vil få tid til, men han er dog litt åpen for forslag til tillegs kode til forumet. :)

Lenke til kommentar

Når man går inn i en underkategori slik som jeg nå står i Hardware > Tilbakemeldinger sier linken på toppen av sida "Forum Forum Index -> Tilbakemeldinger" og det gjør den uansett hvilket forum man står i. Burde det ikke stått "Hardware -> Tilbakemeldinger". En annen ting med denne feilen er at uansett hvilket forum man står i peker "Forum Forum Index" til Hardware delen av forumet. Så om jeg driver og leser litt "Off Toppic" kategorier dumper jeg liksom innom Hardware hver gang jeg er ferdig med en underkategori.

DEt har vi tatt opp internt. Men det er en ganske stort prosjekt å legge det om. Det hadde vært en fordel hadde det vært slik da.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...