the_fire Skrevet 25. desember 2007 Del Skrevet 25. desember 2007 Se der ja...151 tegn. Lenke til kommentar
BlåseJobb Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) . Endret 27. desember 2007 av BlåseJobb Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 (endret) Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Endret 27. desember 2007 av Skagen Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Dere modder har det fryktelig gøy med å legge slike advarsler i testposter ser jeg Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. januar 2008 Del Skrevet 1. januar 2008 Dere modder har det fryktelig gøy med å legge slike advarsler i testposter ser jeg Der dreit du deg ut!!!!11 Du KOMMENTERTE INNLEGGET TIL MODDEN JO!!! Neste gang skal jeg faenmeg rapportere det assz. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg