Autodidact Skrevet 8. juni 2008 Del Skrevet 8. juni 2008 Hvorfor ikke, det er fine kurver å fotografere... 8o) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Da som det er avgjort at Auto er med... hva med til helgen ? (krysser fingrene for at været er bra..) Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hvor har dere tenkt å dra da? Det er mulig jeg er i området. Ferie starter den helgen for meg, men jeg vet ikke helt når jeg tar turen sydover. Den skikkelige ferien kommer ikke før oktober for min del, men jeg må har et par uker på Karmøy i mellomtiden. Selv har jeg ikke noe makro-objektiv, men broder'n kommer sikkert også. Han har nettopp kjøpt seg en Olympus 50/2,0. Endret 15. juni 2008 av PMnormal Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Da som det er avgjort at Auto er med... hva med til helgen ? (krysser fingrene for at været er bra..) Eg er også med, men på lørdag jobber eg, ser heller ikkje ut som været er med oss den helgen heller.... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Litt tidlig å se på været... Søndag passer best for meg. Sted : siden været ikke ser ut til å være helt med oss - så kan vi jo slå flere fluer i en smekk, og atter en gang ta turen til Haugaland Zoo (der florere det jo selvsagt av insekter (om været er det rette) samt at det er en del reserveløsninger i form av fugler og dyr Slik som f.eks disse : Disse er forøvrig alpakka og emu - men det finnes en bråte med andre dyr også. Samt at det finnes ett rustent vrak av en amerikaner til PMUnormal, ja regner med at vi kan få ta bilder innendørs av de ikke rustne Corvettene også om været er veldiog uskikkelig. Poenget er : noe skal vi uansett ordne i parken - alt fra insekter til fugler - fra nyyydelig Corvetter til gamle rustne landbruksmaskiner. Ideelt sett så bør vi betale en 100 lapp pr.mann for å sponse parken... Lenke til kommentar
kimare Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Da som det er avgjort at Auto er med... hva med til helgen ? (krysser fingrene for at været er bra..) Jeg ikke aktuell til helga, men det skal ikke dere tenke på om det passer for de fleste andre. Bryllup og bursdag står på programmet. Helga etterpå er jeg foreløpig klar, men dette endres fort i en travel småbarnstilværelse. En hundrelapp i inngangspenger er det helt klart verdt mtp at vi får fotomuligheter vi bare kan drømme om i andre dyreparker. Endret 15. juni 2008 av kimare Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Any day goes, men husfruen ville vite hvilken dag det blir (og helst tid) asap p.g.a. planlegging. Hadde forøvrig vært glimrende å ha en 2.5-åring med også - som er veldig fascinert av dyr. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Skal vi ikke bare si søndag, sånn i 14 tia ? Har ikke avklart med eieren av parken ennå - men ser ingen grunn til at det ikke skal gå i orden. Hvem stiller ? PMUnormal? Auto (med vedheng) ? Skipsen ? Husk en hundrelapp Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Søndag i 14-tiden? Da må jeg sjekke litt mht middagsplaner hos de eldre først, men jeg skal kanskje klare å stille opp. Jeg har helt glemt ut hvor det var... Må jeg lete tilbake i tråden? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 (endret) Haugaland Zoo - på Torvastad Kartlink Du når meg på 975 13 200 om du ikke finner frem.. PS: nå vet du om det såpass tidlig at du kan få lagt om middagsplanene Endret 20. juni 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jepp. I alle fall påvirke dem. Er det plass til broder + guttungen min? Var det ikke slik at vi skal betale 100 pr fotograf-faen som vil plage reptilene? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Jo - det greieste er om hver voksen betaler en hunrings hver - sånn for å holde driften i gang i parken.. PS : la til kartlink i mitt forrige innlegg PPS : og ikke bare reptiler - men også eldre driftsbygninger, gamle rustne amerikanere, gamle flotte amerikanere, fugler, pattedyr, insekter, planter osv osv... Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det blir sikkert gøy. Var det slik at det ikke passet for deg, Kim Are? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Synd jeg må stå over denne gang, men forhåpentligvis blir det nye muligheter. Kos dere. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Synd. Det hadde vært litt gøy å tafse på A700, som jeg er veldig spent på ergonomien til. Siden jeg ikke skal ha noe nytt, så gidder jeg ikke å tråle butikker. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Du får gi lyd fra deg neste gang du er i distriktet. Denne gang er det en 3-åring som skal feires, selv tipper jeg hovedpersonen hadde satt større pris på et besøk i Haugaland Zoo..... Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Det er ikke din avgjørelse - sånn er dete bare.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå