Gå til innhold

Akam Haugaland på tur


kimare

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvor har dere tenkt å dra da? Det er mulig jeg er i området. Ferie starter den helgen for meg, men jeg vet ikke helt når jeg tar turen sydover. Den skikkelige ferien kommer ikke før oktober for min del, men jeg må har et par uker på Karmøy i mellomtiden.

 

Selv har jeg ikke noe makro-objektiv, men broder'n kommer sikkert også. Han har nettopp kjøpt seg en Olympus 50/2,0.

Endret av PMnormal
Lenke til kommentar

Litt tidlig å se på været...

 

Søndag passer best for meg.

 

Sted : siden været ikke ser ut til å være helt med oss - så kan vi jo slå flere fluer i en smekk, og atter en gang ta turen til Haugaland Zoo (der florere det jo selvsagt av insekter (om været er det rette) samt at det er en del reserveløsninger i form av fugler og dyr

 

Slik som f.eks disse :

 

2572826339_db5897de01.jpg?v=0

 

2572836383_8c35cf072a.jpg?v=0

 

Disse er forøvrig alpakka og emu - men det finnes en bråte med andre dyr også. Samt at det finnes ett rustent vrak av en amerikaner til PMUnormal, ja regner med at vi kan få ta bilder innendørs av de ikke rustne Corvettene også om været er veldiog uskikkelig. Poenget er : noe skal vi uansett ordne i parken - alt fra insekter til fugler - fra nyyydelig Corvetter til gamle rustne landbruksmaskiner.

 

Ideelt sett så bør vi betale en 100 lapp pr.mann for å sponse parken...

Lenke til kommentar
Da som det er avgjort at Auto er med... hva med til helgen ? (krysser fingrene for at været er bra..)

 

Jeg ikke aktuell til helga, men det skal ikke dere tenke på om det passer for de fleste andre. Bryllup og bursdag står på programmet.

 

Helga etterpå er jeg foreløpig klar, men dette endres fort i en travel småbarnstilværelse.

 

En hundrelapp i inngangspenger er det helt klart verdt mtp at vi får fotomuligheter vi bare kan drømme om i andre dyreparker.

Endret av kimare
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...