ponnihest Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hahaha, rigger kan han kanskje være, men han er negativ til kamera, men går godt med barn;) Mitt nummer er 41680162, send meld om han ikke kan være med. blir nok offline jeg også... Gleder meg:) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Hvordan stiller disse "tingene" (og deres eier) seg til "kunstig/medbragt belysning"..? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 ThorEH bruker etter det jeg vet blits på bildene sine. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Å ta bilder av et par cm lange "fightere" kontra å stikke linsen borti en halvmeter "giftig prosjektil" er ant. vis litt forskjellig.. Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Snakket da om de fleste bildene han har av slanger og krypdyr... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Kunstig belysning er ingen problem... (såvidt jeg har erfart...) Ingen av dem er forøvrig giftige Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Lenge til dere drar? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 13. april 2008 Forfatter Del Skrevet 13. april 2008 Siden det ikke er flere som har meldt seg tar jeg med Teodor (om han vil da). Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Jeg er som sikkert de fleste har merket på øyen denne helgen, men jeg fant først ut seint i natt at det skulle være reptilfotografering i dag. Da var det bare plass til en ekstra, og jeg ville ikke fått mye søvn. Jeg har nok ikke så stor interesse for reptiler og taranteller etc, selv om jeg har hatt en slik Eddie boende i vindusposten min noen måneder (da mener jeg en stor i et glassbur, ikke en slik som spinner nett på loftet). Jeg venter i spenning på bildene deres. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 14. april 2008 Forfatter Del Skrevet 14. april 2008 Jeg er som sikkert de fleste har merket på øyen denne helgen, men jeg fant først ut seint i natt at det skulle være reptilfotografering i dag. Da var det bare plass til en ekstra, og jeg ville ikke fått mye søvn. Jeg har nok ikke så stor interesse for reptiler og taranteller etc, selv om jeg har hatt en slik Eddie boende i vindusposten min noen måneder (da mener jeg en stor i et glassbur, ikke en slik som spinner nett på loftet). Jeg venter i spenning på bildene deres. Skuffet over at du ikke kom og holdt oss med selskap i det minste. Forøvrig er jeg svært imponert over hva man kan få til med stålvilje og tid. Haugaland Zoo både kan og bør bli attraktivt for andre enn akam-nerder. Bilder er lagt ut her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=938854 Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 22. april 2008 Del Skrevet 22. april 2008 Jeg er tilbake til 1. mai, i tilfelle noen skulle føle for en utflukt den helgen passer det godt for meg. I alle fall fredag eller lørdag, i og med at søndag betyr retur til Bergen. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er det ikke snart på tide med en utendørs macrotur for gjengen på Haugalandet ? Jeg har selvsagt mange tips til steder som kan testes ut Lenke til kommentar
skipsen Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Er det ikke snart på tide med en utendørs macrotur for gjengen på Haugalandet ? Jeg har selvsagt mange tips til steder som kan testes ut Det høyres bra ut, hvis det blir nåke av så er eg med:) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. juni 2008 Del Skrevet 4. juni 2008 Nei!! (Jeg har ikke macro-objektiv).. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 4. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 4. juni 2008 Nei!! (Jeg har ikke macro-objektiv).. Ja! Jeg stoler på deg Thor, fordi jeg kjenner ingen steder. Auto heng deg på vel, du trenger ikke ta makrobilder, du kan fotografere alt vi går glipp i den virkelige verden. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 5. juni 2008 Del Skrevet 5. juni 2008 Ja..! Ser for meg "flotte" manneromper med trailersprekk som stikker opp fra gresset. :!: Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Det kan jo bli en slager det Auto.. Lover å stille uten undertøy Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Autodidact er rompefiksert... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå