ponnihest Skrevet 1. april 2008 Del Skrevet 1. april 2008 I dag fikk jeg laste opp resten av bildene Lenke til kommentar
kimare Skrevet 2. april 2008 Forfatter Del Skrevet 2. april 2008 12-13 april er jeg borte... Hva med førstkommende søndag ettermiddag ? Jeg får problemer både i morgen og søndag ettermiddag er helt uaktuelt. dessverre får jeg ikke til en tur i Zoo-en denne gang Forhåpentligvis blir det muligheter senere. Til Katt: Du har fått mye mer ut a turen enn meg, det er helt sikkert. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Den er grei Kim Are - Da tror jeg jammen at jeg skal komme meg forholdsvis tidlig hjem neste helg, så kan vi ta treffet på søndag ettermiddag ? (Det vil da si i 14-16 tiden ? ) Altså søndag 13.april.. Anyone, eller blir det bare meg og KimAre ? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Min planlegger er tom den dagen.. 8o) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 (endret) Da noterer jeg meg for : Søndag 13.April - Haugaland Zoo (klokkeslett kommer vi tilbake til) ThorEH KimAre Autodidact Plass til 3 til - PS Slangeskrekk er ikke en stor fordel, men kanskje du kan bli kvitt noen fobier... Endret 4. april 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Jeg er ikke redd for ormer Kan jeg også få være med? Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Da noterer jeg meg for : Søndag 13.April - Haugaland Zoo (klokkeslett kommer vi tilbake til) ThorEH KimAre Autodidact Kattekwinnen Plass til 2 til - PS Slangeskrekk er ikke en stor fordel, men kanskje du kan bli kvitt noen fobier... Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Yay! Men er det eddier der? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 7. april 2008 Forfatter Del Skrevet 7. april 2008 Herlig gleder meg. Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Yay! Men er det eddier der? Nei, ingen edderkopper. Men det er : kongeboa, teppepyton, tigerpyton, kongepyton, flekkpyton, kornsnok, rottesnok, skjeggagam, vannagam, leopardgekko, kjempedaggekko, tokaygekko, nilvaran, dvergvaran, blåtungeskink, "en eller annen firfisle", grønn iguan, hornfrosk, landskillpadder (store), og sikkert ett eller annet jeg ikke kommer på i farten Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 Kunne dere tatt dere tiden til å skrive på hvem vi ser på bildene? Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Yay! Men er det eddier der? Nei, ingen edderkopper. Men det er : kongeboa, teppepyton, tigerpyton, kongepyton, flekkpyton, kornsnok, rottesnok, skjeggagam, vannagam, leopardgekko, kjempedaggekko, tokaygekko, nilvaran, dvergvaran, blåtungeskink, "en eller annen firfisle", grønn iguan, hornfrosk, landskillpadder (store), og sikkert ett eller annet jeg ikke kommer på i farten Og disse har fått mat og er gode og mette? Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Haha, høres ut som det er bra jeg ikke bor der dere bor, hadde måtte kommet opp med en dum unnskyldning for å slippe det der Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 Haha, høres ut som det er bra jeg ikke bor der dere bor, hadde måtte kommet opp med en dum unnskyldning for å slippe det der Motsatt av meg da. Skulle gjerne vært med, også om Eddien og Co hadde vært der. Men etter foringstid - det er klart. Tom Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 10. april 2008 Del Skrevet 10. april 2008 (endret) De ble foret forrige uke, så det skal gå bra Når det gjelder klokkeslett for evt treff, så kommer dette til å bli preget av en fotballkamp som går på CanalDigital.. denne begynner kl 17, så jeg foreslår at vi møtes kl 13.00 på Haugaland Zoo. For de som ikke vet hvor det er så tar man av rett over innkjøringen til golfbanen på Torvastad. kartlink : <a href="http://www.gulesider.no/kart/?ps=4&com...0&scrollY=0" target="_blank">http://www.gulesider.no/kart/?ps=4&com...0&scrollY=0</a> Jeg kommer fra imorgen formiddag være "offline" frem til søndag formiddag - da jeg skal hjemmom og skifte underbukser før jeg stikker til Haugaland Zoo for treffet. Skal prøve å sjekke denne tråden før jeg drar bort dit - men det er som skrevet lenger oppe plass til 2 stk til. Om noen skulle ha behov for å nå meg, så finner de meg på 975 13 200 (fjernes på søndag) Da noterer jeg meg for : Søndag 13.April - Haugaland Zoo (kl 13.00) ThorEH KimAre Autodidact Kattekwinnen Plass til 2 til - PS Slangeskrekk er ikke en stor fordel, men kanskje du kan bli kvitt noen fobier... Endret 10. april 2008 av ThorEH Lenke til kommentar
kimare Skrevet 10. april 2008 Forfatter Del Skrevet 10. april 2008 Dersom ingen melder seg innen søndag, er det da mulig å ta med min sønn på 7 år (han er rolig). Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Samboeren min er også rolig, og liker øgler. Kan han få være med på slep? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 11. april 2008 Forfatter Del Skrevet 11. april 2008 Samboeren min er også rolig, og liker øgler. Kan han få være med på slep? Dersom han passer Teodor mens jeg tar bilder, så er det greit for meg Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 11. april 2008 Del Skrevet 11. april 2008 Ja, om andre Akamister ikke melder seg, så bør det vel være mulig.. Men de to bør da være klare for å bli brukt til å være statister, modeller, riggere osv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå