kimare Skrevet 15. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2008 Ved siden av golfbanen på Kolnes/Eike er det 2-3 forfalne murbygg som tilsynelatende er fulle av "dritt". Bygningene er på bildet, litt nedenfor midten.. Hva med å spikre dag og tid mens vi leter etter lokasjon?! God ide, jeg setter meg ned og snakker med min fru. Her er værvarslet for påsken Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Reiser hjem i kveld, så jeg er i alle fall tilgjengelig. Auto'en kom jo med et greit forslag som jeg ikke kjenner til fra før. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 17. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2008 Hva med onsdag ettermiddag er alle klare da? Jeg har funnet en ny aktuell lokasjon: Ryvarden. Nede på parkeringsplassen er det et industriområde. Etter at vi er ferdige der kan vi gå eller kjøre til fyret. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Kan ikke love noe, men det høres bra ut det Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 17. mars 2008 Del Skrevet 17. mars 2008 Det er et glimrende alternativ, kimare. Landlig og fint i Sveio, samt et interessant tillegg i form av industri. Vi har jo også området rundt kulturfyret, som kan gi noen fine skjærgårdsbilder. Beste forslag til nå, og tidspunktet passer meg godt. Det må ikke bli for seint på ettermiddagen, slik at vi får godt lys. Samtidig bør det kanskje være så seint at vi får solnedgangen før vi drar hjem. Jeg har forresten et forslag til et sommmertreff. Kulturlandskapet på Bokna-området har alltid fristet til nærmere undersøkelser. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Det er et glimrende alternativ, kimare. Landlig og fint i Sveio, samt et interessant tillegg i form av industri. Vi har jo også området rundt kulturfyret, som kan gi noen fine skjærgårdsbilder. Beste forslag til nå, og tidspunktet passer meg godt. Det må ikke bli for seint på ettermiddagen, slik at vi får godt lys. Samtidig bør det kanskje være så seint at vi får solnedgangen før vi drar hjem. Jeg har forresten et forslag til et sommmertreff. Kulturlandskapet på Bokna-området har alltid fristet til nærmere undersøkelser. Hva med ca kl 1500? Da har vi noen timer på oss før sola går ned. Dersom flere ønsker skyss fra byen kan de sitte på med meg. Send meg evt en pm med mob nr slik at vi kan avtale tid og sted. La oss nå lande på et alternativ i påsken før vi begynner å diskutere sommeren. Dog er jeg enig i at Bokn er et godt alternativ. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Uhu, jeg òg blir med! Etter klokken 12 da:) Endret 18. mars 2008 av kattekwinnen Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Da er vi tilsynelatende enige i at vi tar turen til Ryvarden onsdag 19. mars. Vi møtes ved parkeringsplassen i Mølstrevåg ca kl 15. Så får vi håpe på fint vær, Storm sier i det minste at det ikke blir nedbør. Autodidact (Pentax), PMnormal (Canon), kimare (Sony) og kattekwinnen (Canon) kommer. kiskogl (Olympus) kommer antakeligvis. Dvs at vi bare mangler en Nikon, er det noen som melder seg? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 Jeg kommer litt senere da en venninde (Canon) av meg ville være med og hun dessverre har full dag på jobb i morgen. Jeg henter henne "sikka quat ovve fira", og så kjører vi utover med middagen på fanget. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2008 Avspasering for en viktig begivenhet. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 18. mars 2008 Del Skrevet 18. mars 2008 (endret) Her er 2 av mine bilder fra dagen på Sandvesanden, dog med ett noe annet motiv Ikke det beste lyset å ta actionbilder av bikkja i, er vel ISO 800 og 1/500 dette her.. (f/2.8) Er det Nemi? Endret 18. mars 2008 av kattekwinnen Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Er ikke skråsikker på hvor det er, men skal være der kl. 15:) Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Da ser det ut til at vi blir en god gjeng, og været det ser ut til å bli bra. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er skiltet fra avkjørselen på RV47. Dvs at vi bare mangler en Nikon, er det noen som melder seg?Tar med meg en kar til, så nå har vi Nikon i boks også. (D300 mener jeg å huske). Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Er ikke skråsikker på hvor det er, men skal være der kl. 15:) Du dersom ikke kartet til autodidact er godt nok får du veibeskrivelsen i tillegg her. Dersom du ønsker å sitte på eller kjøre bak meg. Send en pm så kan vi avtale en møteplass. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Tar med meg en kar til, så nå har vi Nikon i boks også. (D300 mener jeg å huske). Da er vi "fulltallige" da Jeg tar med mitt nye stativ som du kan få tafse på. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Det er godt. "Nikon'en" er også i prosessen med å velge stativ, så han vil sikkert også tafse litt. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. mars 2008 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2008 Min mor har lært meg at fremmede ikke skal få tafse på utstyret mitt, men dersom du går god for han går det sikkert bra. Lenke til kommentar
ponnihest Skrevet 19. mars 2008 Del Skrevet 19. mars 2008 Blir det bare mennår..? Skal vi ut i skog & hei, eller holder det med vanlige sko?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå